Bakı,
Azərbaycan
10.04.25
-
10.05.25
İş haqqında məlumat
- Müştəri müraciətlərinin operativ və peşəkar şəkildə cavablandırılması;
- İT xidmətlərinin (hardware/software dəstək və s.) təşkili və koordinasiyası;
- Servis proseslərinin optimallaşdırılması və inkişaf etdirilməsi;
- Müştəri məmnuniyyətinin izlənilməsi və artırılması üzrə tədbirlərin görülməsi;
- Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- İş yeri: 28 May metrostansiyasının yaxınlığı;
- İş günləri: I-VI günlər.
Tələblər
- İT sahəsində ali təhsil;
- Minimum 2 il İT sahəsində və ya servis menecmentində iş təcrübəsi;
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri operativ həll etmə qabiliyyəti;
- MS Office və texniki dəstək proqramları ilə işləmək bacarığı.