Bakı,
Azərbaycan
02.09.2025 05:38
-
02.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İstifadəçilərə texniki dəstək göstərmək (yerində və uzaqdan), nasazlıqları aradan qaldırmaq və lazım olduqda eskalasiyasını təmin etmək;
- Kompüter və ofis avadanlıqlarını (noutbuk, printer, proyektor, şəbəkə cihazları və s.) quraşdırmaq, sazlamaq və texniki xidmətini həyata keçirmək;
- Windows əməliyyat sistemləri (10/11) və Microsoft 365 (Outlook, Teams, SharePoint, OneDrive) ilə işləmək və onları idarə etmək;
- Active Directory-də istifadəçi hesablarını yaratmaq, dəyişmək və idarə etmək;
- Şəbəkə bağlantısı ilə bağlı problemləri (LAN, Wi-Fi, VPN, DNS, DHCP) aşkarlamaq və həll etmək;
- Gündəlik müraciətləri Help Desk sistemində qeydiyyata almaq, izləmək və vaxtında icrasını təmin etmək;
- İşçilərə IT sistemlərindən istifadə və təhlükəsizlik qaydaları üzrə ilkin təlimlər və dəstək göstərmək;
- İT aktivlərinin uçotunu aparmaq (avadanlıqların verilməsi və təhvil alınması);
- İT layihələrində iştirak etmək (yeni avadanlıqların tətbiqi, proqram təminatının yenilənməsi, miqrasiya və s.);
- Şirkətin IT təhlükəsizlik siyasətinə və məlumatların qorunması standartlarına riayət etmək.
Biz təklif edirik:
- 650 AZN net əmək haqqı;
- Məktəbin yeməkxanasında nahar imkanı;
- Ödənişsiz dayanacaq yeri ilə təmin olunma;
- Əməkdaşın övladları üçün təhsil haqqına 70%-lik endirim imkanı.
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, [email protected] və [email protected] ünvanlarına CV formalarını göndərsinlər.
E-poçtun mövzu hissəsində “Texniki Problem üzrə mütəxəssis” vəzifəsini qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Tələblər
- İnformasiya Texnologiyaları, Kompüter Elmləri və ya əlaqəli sahədə ali təhsilə sahib olmaq;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1-2 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
- İT sahəsində sertifikatlara sahib olmaq (CompTIA A+, Microsoft MCSA/MD-100, ITIL Foundation və s.);
- İT avadanlıqlarında ilkin diaqnostika və nasazlıqların aradan qaldırmaq;
- Remote connection alətləri ilə işləmə bacarığına sahib olmaq (TeamViewer, AnyDesk və s.);
- Microsoft 365 (Teams, Outlook, SharePoint) idarəetmə bacarıqlarına sahib olmaq;
- Şəbəkə bilikləri (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, Wi-Fi) haqqında anlayışlı olmaq;
- Active Directory üzərində istifadəçi hesablarının yaradılması və idarə edilməsi biliklərinə sahib olmaq;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığına sahib olmaq.