Bakı,
Azərbaycan
30.04.25
-
30.05.25
İş haqqında məlumat
- Yeni qoşulan müştərilərə qurulma ve təlim xidməti , müştəridə cihazlarda proqramlarda yaranan texniki nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Məhsul və xidmətlərimiz haqqında dəqiq məlumat vermək;
- İş qrafiki: 10:00-19:00 (Zərurət yarandığı halda iş saatları uzadıla bilər.);
- İş yeri: Ərazi ;
- Maaş: 700 AZN-dən başlayır+ bonus ;
- Qeyd: Nahar və yol pulu şirkət tərəfindən təmin edilir;
- İstirahət günü: Həftədə 1 dəfə (həftəiçi və ya həftəsonu).
Tələblər
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Word, Windows əməliyyat sistemi;
- İt Helpdesk , Şəbəkə biliyi;
- Tələbə qəbulu yoxdur: Namizədin universitet və ya magistratura təhsilini tamamlamış olması vacibdir;
- Dil biliklərinin yüksək səviyyədə olması – Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq bacarığı, rus dili biliyi üstünlüyü;
- Ünsiyyətcil və problemləri həll etməyə yönəliklik – müştərilərlə nəzakətli, aydın ünsiyyət qurulması və çətinlikləri tez anlayıb həll yolu tapa bilməsi;
- Yeni sistemləri və proqramları qısa zamanda mənimsəyə bilmək;
- Üstünlük verilən namizədlər:
- Müştəri xidmətləri və İT sahesinde təcrübəsi olanlar;
- Stresə davamlı və komanda ilə işləmək bacarığı olanlar;
- Namizədlər arasında yalnız bəylərə üstünlük verilir.