

Xərclərə nəzarət üzrə aparıcı mütəxəssis
SOCAR DOWNSTREAM MANAGEMENT LLC
Ə/h razılaşma ilə
2655
Tam iş günü
Bakı,
Azərbaycan
03.09.2025 04:34
-
03.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
Şirkət / Layihə qaydaları
- Şəxsi təhlükəsizlik də daxil olmaqla, layihə ömrü boyu sağlamlıq, təhlükəsizlik və ətraf mühitin tənzimlənməsinə riayət etmək və SDM HSE proseslərinin təminat və göstərişləri daxilində işləmək. Şirkət HSE-nin imkanları ilə bağlı təşəbbüslərini təşviq edir;
- Layihə xərclərinə nəzarət prosedurları və standartlara uyğunluq;
- Komanda işi mədəniyyəti, hədəflərə çatmaq üçün istək və təşəbbüskarlıq.
Layihə xərclərinə nəzarət və proqnoz:
- Layihənin spesifikasiyalarını anlamaq və layihə Pre-FID və icra planı istifadə edərək layihələrin xərclərini proqnozlaşdırmaq;
- Müqavilə şərtləri ilə uyğunlaşdırılmasını təmin etmək üçün kontorların qəbul aktını nəzərdən keçirmək və təsdiq etmək;
- Bütün kapital layihələri üçün faktiki və planlaşdırılmış xərcləri nümayiş etdirərək aylıq hesabatlar yaradmaq;
- Podratçılardan fakturaların yoxlanılması da daxil olmaqla layihələrin ümumi layihələrinin xərclərini nəzarətdə saxlamaq və nəzarət etmək məsuliyyəti daşıyır;
- Layihələrin xərc hesabatını və layihə menecerlərindən alınan məlumatlar əsasında nağd pul axını proqnozunu inkişaf etdirmək;
- Layihələrin büdcə və cari proqnoz, müqavilə məbləği, faktiki xərclər və cari proqnoz kimi xərclərini təhlil edilməsi;
- Nağd pul axını proqnozlarının dəqiqliyini artırmaq üçün qeyd olunan xərclərə nəzarət edilməsi və təhlil edilməsi;
- Cari layihə statusunu təmin etmək və xərc proqnozunda tələb olunan dəyişiklikləri əks etdirmək üçün layihə idarə heyəti ilə səmərəli iş koordinasiya edilməsi;
- Layihə ümumi xərc proqnozlarını dəstəkləmək üçün müvafiq görüşlərdə iştirak etmək və layihələrinin xərc məlumatlarını təqdim etmək üçün asanlaşdırmaq / iştirak etmək;
- Layihə rəhbərləri və hüquqi şəxslərlə sıx əməkdaşlıq edərək layihə xərclərinin proqnoz hesabatlarında bütün texniki aspektlərin nəzərə alınması təmin edilsin;
- Layihələrin xərclərə nəzarət çatdırılmasının bütün səviyyələrdə inkişaf etdirilməsi, qorunması, qiymətləndirilməsi və əlaqələndirilməsi təmin edilsin;
- Layihələrin hazırlanması və təmiri xərclərin bağlı hesabat strukturları təsdiq edilmiş layihə iş bölgüsü strukturu (WBS) ilə uyğunlaşdırılması.
Risklərin qiymətləndirilməsi:
- Əgər tələb olunursa, "nə etmək" ssenarisinin icrası;
- Davam edən və tamamlanmış layihələrdən hazırkı və tarixi məlumatlardan (məsələn, öyrənilən dərslərdən) istifadə edərək, gələcək layihələr üçün məlum və bilinməyən riskləri qiymətləndirmək üçün tipik müddəaları və linkləri müəyyən etmək üçün gözlənilməz xərclərin düzgün səviyyəsini müəyyən etmək;
- Layihə icrası profili ilə əlaqəli potensial layihə riskləri və qeyri-müəyyənlikləri müəyyən etmək və qiymətləndirmək.
Əməkdaşlıq və koordinasiya:
- Layihələrin idarə edilməsi, mühəndislik, xərclər, planlaşdırma, satınalma, tikinti və digər müvafiq mövzu üzrə mütəxəssislərlə əməkdaşlıq edərək layihələrin müxtəlif mərhələlərində layihə xərcləri üzrə hesabatların hazırlanması üçün tələb olunan məlumatlar əldə etmək;
- Layihə manpower planlaşdırması üçün dəqiq məlumatlar əldə etmək üçün müqavilə qrupları və planlaşdırma komandası ilə koordinasiya;
- Layihələrin funksional bölüşdürülməsi və xərclərin qiymətləndirici heyətin təsdiq edilmiş büdcəyə əsaslandırmalarını müəyyən etmək üçün xərclər komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək.
Nəticə and bençmarklar:
- Layihələrin xərclər hesabatlarının vaxtında hazırlanması;
- Layihələrin proqnozlarını və əlaqəli riskləri şəffaflığı və anlayışını təmin etmək üçün təşkilatın bütün səviyyələri ilə səmərəli ünsiyyət;
- Şirkət daxili layihə xərcləri normaları, təsadüflər və yardımların hazırlanmasında istifadə olunacaq məlumat bazasını konsolidasiya etmək.
Davamlı inkişaf:
- PMI beynəlxalq tövsiyə edilən praktika və daxili prosedur və təlimatlara riayət etmək;
- Xərclərin proqnozlaşdırılması və hesabat dəqiqliyinin yaxşılaşdırılması üçün davamlı müqayisəli təhlili yerinə yetirmək;
- Xərclərə nəzarət metodologiyalarını və proseslərini təkmilləşdirmək üçün yeni alətlər təklif etmək;
- Xərclər üzrə hesabatların layihələrin son dəyişikliklərin əks etdirməsini təmin etmək.
Tələblər
- Mühəndislik, tikinti menecmenti, maliyyə, texniki elmlər və ya əlaqəli sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi. Magistr təhsili arzuolunandır;
- Neft və qaz sənayesində minimum 5 il iş təcrübəsi və ya tikinti sektorunda ən azı 10 il;
- Layihələrində xərclərə nəzarət təcrübəsi.
Əlavə tələblər:
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarığı;
- Layihə xərclərinə nəzarət ilə bağlı praktiki və nəzəri biliklərə sahib olmaq;
- Müqavilə şərtlərini, spesifikasiyaları və layihə sənədlərini oxumaq bacarığı;
- Əla ünsiyyət və təqdimat bacarıqları. Hesabatları vaxtında təqdim etmək bacarığı;
- Layihə xərclərinə nəzarət, müqavilələrin idarə edilməsi, subkontraktların idarə edilməsi və layihələrin idarə edilməsi prinsipləri.