Bakı,
Azərbaycan
14.04.25
-
14.05.25
İş haqqında məlumat
- Xərclərin müvafiq hesabatlarının hazırlanması və onların məlumat bazasında dəyərləndirilməsi ;
- Xərclər ilə bağlı istifadə olunan məlumat bazalarının tənzimlənməsi;
- Xərclər barədə təhlil və statistik məlumatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Xərclərin məlumat bazasında təqib edilməsi və yekun hesabatların hazırlanması;
- Xərclər ilə bağlı müxtəlif departamentlər və subpodratlarla əlaqələrin saxlanılması və məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi;
- Təchiz edilən məhsullar/xidmətlərin dəyərinin müəyyənləşdirilməsi;
- Xərclərin optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması;
- Xərclər ilə bağlı hesabatların tərtib edilməsi, düzgünlüyünün nəzarət edilməsi və müəyyən edilmiş standartlara uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Məhsulun dəyəri barədə məlumatın ERP sisteminə daxil edilməsinə və məhsulun düzgün qiymətləndirilməsinə nəzarət;
- Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi;
- Satın alınan və ya tədarük edilən; xidmətlərin/məhsulların dəyərinin müəyyən edilməsi;
- Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi, aradakı fərqlərin təhlili, araşdırılması və izahı. Bu məlumat barədə hər ay və ya lazım gəldikdə hesabat verilməsi.
Tələblər
- Ali təhsil- İqtisadiyyat, Biznes, Mühasibatlıq və ya Maliyyə üzrə Bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə 2+ il təcrübə;
- 1C və Excel kimi proqramlarda məlumat bazası ilə işləmək təcrübəsi;
- Təşkilati idarəetmə, planlama, və təşkiletmə bacarığı.