SAB

1C Admini

SAB şirkəti
Ə/h razılaşma ilə
1514
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
18.07.2025 10:41 - 18.08.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • 1C proqramında mühasibat və ya anbar əməliyyatlarının icrası;
  • Gündəlik satış, alış, anbar hərəkətləri və digər sənədlərin 1C sistemində qeydiyyatı;
  • Malların qəbulu, silinməsi, qaytarılması və transfer sənədlərinin hazırlanması;
  • Hesabatların (dövriyyə, qalıq, satış və s.) çıxarılması;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarına uyğun 1C məlumatlarının formalaşdırılması;
  • Digər bölmələrlə koordinasiyalı işləmək və məlumat axınını təmin etmək;
  • Arxivləşdirmə və sənədlərin düzgün qeydiyyatını aparmaq;
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş günləri: həftədə 5 gün;
  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Mobil nömrə və danışıq limiti;
  • Rəqabətli əmək haqqı;
  • İş yeri: Xırdalan şəhər, Həsən Əliyev 38.

Tələblər

  • 1C proqramı ilə minimum 2 il iş təcrübəsi (8.2 və ya 8.3 versiyaları üzrə);
  • MS Excel bilikləri;
  • Anbar, satış və ya mühasibat sahəsində biliklər (şirkətin fəaliyyət sahəsinə görə uyğunlaşdırıla bilər);
  • Diqqətli və məsuliyyətli olmaq;
  • Analitik düşünmə və sürətli işləmə bacarığı;
  • Komandada işləmək və vaxtında hesabat təqdim etmək vərdişləri;
  • Ali və ya orta ixtisas təhsili (Maliyyə, İqtisadiyyat, və ya Mühasibatlıq üzrə üstünlükdür).