Bakı,
Azərbaycan
01.10.2025 11:52
-
01.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- 1C ERP-də istifadəçi idarəçiliyi (yaradılma, hüquqların verilməsi, bloklama);
- Агент+КПД proqramında satış istifadəçi idarəçiliyi və 1C ERP ilə inteqrasiyasının təmin olunması;
- Mobil cihazlarda, planşetlərdə və əl terminallarında texniki problemlərin həlli;
- Ay sonu bağlanış proseslərinin həyata keçirilməsi və qarşı şirkətə təhvil verilməsi;
- Ay bağlandıqdan sonra əvvəlki dövrdə əməliyyatların aparılmamasına nəzarət;
- Yeni modul və ya dəyişikliklər üçün texniki tapşırığın hazırlanması və icrasına nəzarət;
- Hazır məhsulların 1C ERP-də aktivləşdirilməsi, ştrixkod yaradılması, tərəzilərə yüklənməsi və yoxlanması;
- ERP yenilənmələrinin koordinasiyası və əməkdaşlarla vaxtın razılaşdırılması;
- ERP bazasının arxivləşdirilməsi və rezerv serverdə bərpa olunmasına nəzarət;
- ERP ilə bağlı avadanlıqlar üzrə sifarişlərin təşkili;
- Gündəlik istifadəçi sorğularına cavab vermək və dəstək göstərmək;
- IT və 1C üzrə əməkdaşlıq edilən şirkətlərlə əlaqə və köməkliyin təmin olunması;
- Hər ayın sonu təhvil-təslim sənədlərinin yoxlanması və təsdiqi;
- Helpdesk-ə daxil olan bəzi 1C sorğularının icrası;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Məlumatların məxfiliyinin qorunması.
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəh, Əli Vəliyev küç 1 ;
- Əməkhaqqı: müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir;
- 5 günlük iş qrafiki.
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına mövzuda 1 C administrator yazaraq göndərə bilərlər.
Tələblər
- 1C ERP proqram təminatı və inzibatçılığı üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Rus dili – səlis səviyyədə;
- MS Office proqramları biliyi;
- MS Windows əməliyyat sistemləri üzrə inzibatçılıq bacarığı;
- MS SQL verilənlər bazası haqqında biliklər;
- 1C proqram təminatı üzrə əsas biliklər;
- İnformasiya texnologiyalarının Helpdesk səviyyəsində biliklər;
- Ezamiyyətlərə açıq olmaq.