Bakı,
Azərbaycan
20.10.2025 04:46
-
20.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
Sistem İdarəetməsi və Dəstəyi
- 1C proqram təminatının quraşdırılması, aparılması və yenilənməsi;
- 1C sisteminin dayanıqlı və fasiləsiz işləməsinin təmin edilməsi;
- Performansın izlənməsi və mümkün risklərin qarşısının alınması.
İstifadəçi İdarəetməsi
- İstifadəçi hesablarının yaradılması, rolların və giriş səlahiyyətlərinin idarə olunması;
- 1C istifadəçilərinə gündəlik texniki dəstəyin göstərilməsi;
- Problemlərin təhlili və operativ həlli.
Məlumat İdarəolunması və Təhlükəsizliyi
- Məlumatların mühafizəsi və təhlükəsiz saxlanmasının təmin edilməsi;
- Mütəmadi olaraq ehtiyat məlumatların çıxarılması və bərpa planlarının hazırlanması;
- Daxili siyasətlərə uyğun olaraq məlumat təhlükəsizliyinə nəzarət;
- Uyğunlaşdırma və İnkişaf (əgər tələb olunursa)
- Tələbat olduqda hesabatların və formaların uyğunlaşdırılması;
- Yeni funksionallıqların tətbiqi zamanı İT və ya maliyyə komandası ilə əməkdaşlıq.
Əlaqələndirmə və Sənədləşmə
- Maliyyə, İnsan Resursları və digər bölmələrlə sıx əməkdaşlıq;
- Görülən işlərin sənədləşdirilməsi (daxili təlimatlar, konfiqurasiya qeydləri və s.);
- Lazım gəldikdə, 1C üzrə xarici texniki dəstək komandası ilə əlaqələndirmə.
İş şəraiti
- İş yeri: Çinar Plaza, Bakı, Azərbaycan;
- İş rejimi: Tam ştat (Ofisdə);
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00 – 18:00.
Biz sənə nə təklif edirik?
- İnnovativ və dəstəkləyici iş mühiti;
- Gənc və enerjili komanda ilə işləmək fürsəti;
- Öz ideyalarını reallaşdırmaq və dəyər qatmaq imkanı;
- Şirkət tərəfindən təmin olunan nahar;
- Könüllü tibbi sığorta;
- Korporativ nömrə.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini “1C Administratoru ( 1 C Admin)” mövzusu ilə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- İnformasiya texnologiyaları, Kompüter elmləri, Maliyyə, Mühasibatlıq və ya digər əlaqəli sahə üzrə ali təhsil;
- 1C proqramları ilə minimum 2–3 il təcrübə;
- 1C sistemlərinin aparılması, istifadəçi dəstəyi və hesabatların hazırlanması üzrə bilik;
- Mühasibat, insan resursları və ya anbar uçotu üzrə əsas anlayışlar;
- Problemləri analiz etmək və həll etmək bacarığı;
- Məlumat bazaları (məsələn, MS SQL, PostgreSQL) haqqında ümumi biliklər;
- Komanda ilə işləmə və sənədləşdirmə bacarığı.