Bakı,
Azərbaycan
21/11/2025
-
21/12/2025
İş haqqında məlumat
- Rəhbərliyə gündəlik administrativ işlərdə dəstək göstərmək;
- Ofis sənədlərinin toplanması, sistemləşdirilməsi və idarə edilməsi;
- Mektubların, müraciətlərin və rəsmi yazışmaların hazırlanması;
- Kliniken Allianz layihəsi çərçivəsində müraciət edən müştərilərlə əlaqə saxlanılması;
- Müştərilərin məlumatlandırılması və onların prosesinin düzgün şəkildə yönləndirilməsi;
- Gündəlik ofis fəaliyyətlərinin koordinasiyası və nəzarəti
- İş rejimi: 08:00 – 17:00;
- İş günləri: Həftədə 5 gün;
- İş yeri: Ofis daxili;
- Maaş: 600-700 AZN;
- Şirkət: Kliniken Allianz layihəsi.
Müraciət üçün CV-lərinizi " Administrativ Assistent " başlığı ilə [email protected] email ünvanına və ya "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.
Tələblər
- Yalnız xanım namizədlər;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq;
- Rus dilini 2-ci dil kimi bilən namizədlərə üstünlük veriləcək;
- Yüksək ünsiyyət bacarığı və müştəri yönümlülük;
- Məsuliyyətli, səliqəli və operativ işləmə bacarığı;
- Kompüter və ofis proqramları ilə işləmə bacarığı.