Bakı,
Azərbaycan
15.05.25
-
15.06.25
İş haqqında məlumat
- Ehtiyat hissələrinin adlarını, kodlarını və funksiyalarını tanımaq;
- Anbarın səliqəli və funksional idarə olunmasını təmin etmək;
- Yedəklərin vaxtında sifarişini vermək və ehtiyat səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq;
- Malların düzgün şəkildə qəbul və təhvil verilməsinə nəzarət;
- Hesabatların vaxtında və düzgün şəkildə hazırlanması;
- Servis işçiləri, texniklər və rəhbərliklə koordinasiyalı işləmək;
Tələblər
- Ali təhsil;
- Anbar sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi;
- Kompüter bilikləri: 1C , MS Excel, MS Word;
- Malların düzgün qəbul və təhvili, hesabatların aparılması, ehtiyat hissələrinin izlənməsi sahəsində bilik və bacarıqlar;
- Komanda ilə işləmək bacarığı.