Bakı,
Azərbaycan
07/11/2025
-
07/12/2025
İş haqqında məlumat
- Müxtəlif maraqlı tərəflərdən tələblərin toplanılması, təhlili və sənədləşdirilməsi;
- Ödəniş sistemləri, e-Wallet və terminallar üzrə inteqrasiya və funksional dəyişikliklərin layihə çərçivəsində icrasına dəstək göstərilməsi;
- Layihələr üzrə texniki və funksional sənədlərin hazırlanması (BRD, SRS, User Story, Acceptance Criteria və s.);
- Dəyişiklik təkliflərinin biznes təsirinin təhlili, alternativ həll yollarının qiymətləndirilməsi və uyğun istiqamətlərin müəyyən edilməsi;
- Proqramlaşdırma, Sistem analitik, Biznes İnkişaf və digər aidiyyatı komanda üzvləri ilə sıx əməkdaşlıq edərək tələblərin düzgün interpretasiyasının təmin olunması;
- Şirkətin fəaliyyət sahələrinə uyğun analitik araşdırmaların aparılması və proseslərin optimizasiyası üçün təkliflərin hazırlanması;
- SDLC çərçivəsində layihələrin bütün mərhələlərində iştirak;
- Müxtəlif analitik metodlardan istifadə etməklə mövcud proseslərin qiymətləndirilməsi.
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
- Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar xərcinin təmin olunması;
- “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi.
Maraqlanan namizədlər linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Tələblər
- Ödəniş sistemləri, bank əməliyyatları və ya FinTech sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- UML və BPMN üzrə bilik və praktiki təcrübə;
- Jira, və oxşar project/task idarəetmə alətləri ilə iş təcrübəsi;
- Web Servislərlə işləmək bacarığı, SOAP və REST API-lər üzrə bilik və təcrübə;
- Swagger və Postman ilə işləmə təcrübəsi;
- API serverlərə sorğulama və JSON/XML data formatları ilə işləmək bacarığı;
- Məntiqi, analitik və sistemli düşüncə yanaşması;
- Güclü kommunikasiya, sorğulama, fasilitasiya və komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint) bilikləri;
- Ali təhsil.
Dil bilikləri:
- İngilis dili – B1 (Intermediate) ;
- Rus dili – B1 (Intermediate).