Bakı,
Azərbaycan
24.09.2025 04:55
-
24.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Məhsul backlog-una sahiblik və idarəetmə, əsas AdTech platformasının qurulmasına fokuslanmaq (reklam xidməti, data inteqrasiyası, hesabat panelləri, inventar idarəetməsi);
- Daxili komandalarla — data idarəetməsi, cihazlar, şəbəkə, İT planlaşdırma, maliyyə və satış — texniki koordinasiyaya rəhbərlik etmək, tələbləri uzlaşdırmaq və asılılıqları həll etmək;
- Xarici tərəfdaşlarla (məsələn, playout, reklam xidməti, data tərəfdaşları) inteqrasiyaları idarə etmək və uğurlu test və işə salınmanı təmin etmək;
- Texniki uyğunluğun mərkəzi sahibi kimi çıxış etmək, bütün komandaların platformanın təqdimatına sinxron şəkildə irəliləməsini təmin etmək;
- İnkişaf KPI-lərini izləmək və hesabat vermək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri) - Adtech, Martech, Programmatic Advertising, DSP, SSP, Retail Media, Telco;
- Telekom, Bankçılıq və ya E-kommersiya sahələrində texniki məhsul idarəetməsi və ya məhsul sahibliyi üzrə 6–8 illik təcrübə;
- Azərbaycan və ingilis dili sərbəst, rus və ya türk dili biliyi üstünlükdür;
- MS Office, Figma, MS Visio, Miro;
- Fərqli funksional komandalarla işləmək və bir neçə maraqlı tərəfi idarə etmək;
- Rəqəmsal reklamın güclü başa düşülməsi, mümkün olduqda AdTech bilikləri;
- İngilis dilində güclü analitik, təqdimat və ünsiyyət bacarıqları.