Bakı,
Azərbaycan
09.10.2025 09:51
-
09.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Anbarın səmərəli və fasiləsiz işləməsini təmin etmək;
- Malların qəbul, saxlanma və yüklənməsi prosesinin təşkil edilməsi;
- Malların anbarda düzgün yerləşdirilməsinin və saxlama qaydalarına riayət olunmasının nəzarəti.
TMX-in uçotu və nəzarəti:
- Malların (gəlir, xərclənmə, köçürülmə, silinmə) hərəkətinin uçotunun təşkili və nəzarət edilməsi;
- Dəqiq sənədlərin (nakladnalar, aktlar, mal çekləri, inventarlaşdırma cədvəlləri və s.) aparılması;
- Uçot sistemlərində (1C) məlumatların dəqiqliyinin nəzarəti.
Anbar işçiləri ilə iş:
- Anbar işçilərinin rəhbərliyi və işlərinin koordinasiyası (tapşırıqların planlaşdırılması, vəzifələrin bölgüsü, icra vəziyyətinin nəzarəti);
- Təhlükəsizlik texnikası, əmək mühafizəsi və anbarlaşdırma qaydaları üzrə təlimlərin keçirilməsi;
- Yeni işçilərin təlimi və onların peşəkar bacarıqlarının nəzarət edilməsi;
İnventarlaşdırmaların planlaşdırılması və keçirilməsi:
- Anbar ehtiyatlarının müntəzəm inventarizasiyalarının təşkil edilməsi və iştirak edilməsi;
- İnventarizasiyaların nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması, sapmaların, çatışmazlıqların və ya artıq malların aşkar edilməsi.
Anbardakı təhlükəsizliyin təmin edilməsi:
- Anbarda yanğın təhlükəsizliyi və əmək mühafizəsi qaydalarına riayət edilməsinin nəzarəti;
- Anbar avadanlıqlarının və texnikasının iş vəziyyətinin təmin edilməsi.
Proseslərin optimallaşdırılması:
- Anbar resurslarının effektiv istifadə olunmasının təşviqi və nəzarət edilməsi;
- Anbar proseslərinin optimallaşdırılması və malların qəbul və yüklənmə vaxtının azaldılması üçün həllərin tapılması və tətbiqi.
Digər şöbələrlə əlaqə:
- Anbarın fasiləsiz təminatının və malların vaxtında yüklənməsinin təmin edilməsi məqsədilə satınalma, satış, mühasibatlıq və logistika şöbələri ilə əməkdaşlıq;
- Malların ehtiyatları və materiallara olan tələbat haqqında məlumatın vaxtında ötürülməsi.
Əmək haqqı:
- Rəqabətə davamlı əmək haqqı, namizədin təcrübəsinə əsasən müsahibə zamanı müzakirə ediləcək.
İş qrafiki:
- Beş günlük iş həftəsi, saat 09:00-dan 18:00-dək (anbar işinin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq növbəli iş və ya əlavə iş saatları ola bilər).
Sosial təminatlar:
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun sosial təminatlar (ödənişli məzuniyyətlər, xəstəlik vərəqələri, tibbi sığorta).
Karyera irəliləyişi:
- Şirkət daxilində karyera yüksəlişi imkanı (loqistika şöbəsinə və ya anbar idarəçiliyinə daha yüksək vəzifələrə keçid).
Təhsil və inkişaf:
- Şirkət, işçilərin peşəkar bacarıqlarının artırılması və yeni proqramlarla tanışlığı, həmçinin peşəkar inkişafını dəstəkləyir.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Baş anbardar” yazaraq qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Tələblər
Dil biliyi:
- Azərbaycan və Rus dilini səlis bilmək;İnglis dili arzu olunandi
Təhsil:
- Orta ixtisas təhsili və ya ali təhsil, tercihen logistika, iqtisadiyyat, menecment və ya əlaqəli sahələrdə.
Təcrübə:
- Anbardar kimi və ya anbar rəhbəri vəzifəsində 2-3 il iş təcrübəsi.
- Personal idarəetmə təcrübəsi (tövsiyə olunur).
Bilik və bacarıqlar:
- Anbar uçotu və logistika prinsipləri üzrə biliklər.
- Mal uçotu proqramları ilə (1C) işləmə təcrübəsi.
- Malların saxlanması və daşınması normaları üzrə biliklər.
- İnventarizasiyaların keçirilməsi və malların hərəkətinin nəzarəti təcrübəsi.
- Anbarda təhlükəsizlik və əmək mühafizəsi qaydaları haqqında biliklər.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Əla təşkilatçılıq bacarığı və komandada işləmək bacarığı.
- Məsuliyyətlilik və detallara diqqət.
- Yüksək ünsiyyət və liderlik keyfiyyətləri.
- Çoxsaylı tapşırıqlar altında işləmə bacarığı.
- Stresə dayanıqlılıq və təcili vəziyyətlərdə qərar qəbul etmə qabiliyyəti.