Bakı,
Azərbaycan
01/12/2025
-
01/01/2026
İş haqqında məlumat
Anbar işinin təşkili:
- Anbarın səmərəli və fasiləsiz işləməsini təmin etmək.
- Malların qəbul, saxlanma və yüklənməsi prosesinin təşkil edilməsi.
- Malların anbarda düzgün yerləşdirilməsinin və saxlama qaydalarına riayət olunmasının nəzarəti.
TMX-in uçotu və nəzarəti:
- Malların (gəlir, xərclənmə, köçürülmə, silinmə) hərəkətinin uçotunun təşkili və nəzarət edilməsi.
- Dəqiq sənədlərin (nakladnalar, aktlar, mal çekləri, inventarlaşdırma cədvəlləri və s.) aparılması.
- Uçot sistemlərində (1C) məlumatların dəqiqliyinin nəzarəti.
Anbar işçiləri ilə iş:
- Anbar işçilərinin rəhbərliyi və işlərinin koordinasiyası (tapşırıqların planlaşdırılması, vəzifələrin bölgüsü, icra vəziyyətinin nəzarəti).
- Təhlükəsizlik texnikası, əmək mühafizəsi və anbarlaşdırma qaydaları üzrə təlimlərin keçirilməsi.
- Yeni işçilərin təlimi və onların peşəkar bacarıqlarının nəzarət edilməsi.
İnventarlaşdırmaların planlaşdırılması və keçirilməsi:
- Anbar ehtiyatlarının müntəzəm inventarizasiyalarının təşkil edilməsi və iştirak edilməsi.
- İnventarizasiyaların nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması, sapmaların, çatışmazlıqların və ya artıq malların aşkar edilməsi.
Anbardakı təhlükəsizliyin təmin edilməsi:
- Anbarda yanğın təhlükəsizliyi və əmək mühafizəsi qaydalarına riayət edilməsinin nəzarəti.
- Anbar avadanlıqlarının və texnikasının iş vəziyyətinin təmin edilməsi.
- Proseslərin optimallaşdırılması:
- Anbar resurslarının effektiv istifadə olunmasının təşviqi və nəzarət edilməsi.
- Anbar proseslərinin optimallaşdırılması və malların qəbul və yüklənmə vaxtının azaldılması üçün həllərin tapılması və tətbiqi.
Digər şöbələrlə əlaqə:
- Anbarın fasiləsiz təminatının və malların vaxtında yüklənməsinin təmin edilməsi məqsədilə satınalma, satış, mühasibatlıq və logistika şöbələri ilə əməkdaşlıq.
- Malların ehtiyatları və materiallara olan tələbat haqqında məlumatın vaxtında ötürülməsi.
İş şəraiti:
- Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmi əmək müqaviləsi;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – şənbə, saat 09:00 – 17:00;
- Əməkhaqqı: 1500 + AZN (NETT);
- Rahat ofis mühiti, sabit iş yeri və peşəkar kollektiv.
Tələblər
- Dil biliyi: Azərbaycan və Rus dilini səlis bilmək;İnglis dili arzu olunandi
- Təhsil: Orta ixtisas təhsili və ya ali təhsil, tercihen logistika, iqtisadiyyat, menecment və ya əlaqəli sahələrdə.
Təcrübə:
- Anbardar kimi və ya anbar rəhbəri vəzifəsində 2-3 il iş təcrübəsi.
- Personal idarəetmə təcrübəsi (tövsiyə olunur).
Bilik və bacarıqlar:
- Anbar uçotu və logistika prinsipləri üzrə biliklər.
- Mal uçotu proqramları ilə (1C) işləmə təcrübəsi.
- Malların saxlanması və daşınması normaları üzrə biliklər.
- İnventarizasiyaların keçirilməsi və malların hərəkətinin nəzarəti təcrübəsi.
- Anbarda təhlükəsizlik və əmək mühafizəsi qaydaları haqqında biliklər.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Əla təşkilatçılıq bacarığı və komandada işləmək bacarığı.
- Məsuliyyətlilik və detallara diqqət.
- Yüksək ünsiyyət və liderlik keyfiyyətləri.
- Çoxsaylı tapşırıqlar altında işləmə bacarığı.
- Stresə dayanıqlılıq və təcili vəziyyətlərdə qərar qəbul etmə qabiliyyəti.
Müraciət qaydası:
- CV-nizi"CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.
- Mövzu sətrində qeyd edin: "Baş anbardar".
- Məsuliyyətli və təşəbbüskar bir mütəxəssisi komandamızda görməkdən məmnun olarıq!