MPAY QSC

Biznesin inkişafı üzrə mütəxəssis

MPAY QSC
Ə/h razılaşma ilə
673
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
07.10.2025 10:22 - 07.11.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Şirkətin məhsul və xidmətləri üçün biznes strategiyası və biznes planlarını hazırlayır;
  • Şirkətin maliyyə dövriyyəsini artıra biləcək yeni xidmət və ya məhsul yaradılmasında yaxından iştirak etmək;
  • Şirkətin məhsul və xidmətləri üçün yeni müştərilər cəlb edir və onlarla əməkdaşlıq prosesini həyata keçirir;
  • Müştəri xidmətlərindən daxil olan sorğu və ya bazar araşdırması nəticəsində müəyyən edilən potensial müştərilərin müəyyən edilməsini təmin edir;
  • Müştərilərlə əlaqələrin yaradılması (soyuq zəng, online, görüş);
  • İlkin şərtlərin və təklifin təqdim edilməsi;
  • Müqavilə proseslərini tam nəzarət etmək. (şərtlərin müzakirəsi, təsdiqləmə, imzalama);
  • Aidiyyatı struktur bölmələr ilə məlumat bölgüsünü təmin edir;
  • Müştərilər və onların məhsul və xidmətləri üçün inteqrasiya proseslərini daim; nəzarətdə saxlayaraq icrasını tam təmin edir;
  • Nağd və onlayn ödəniş bazarlarında baş verənləri mütəmadi olaraq araşdırır, bu sahədə ən son trendləri öyrənir;
  • Öz sahəsində olan təchizatçılarla aparılan işlərə, sifarişlərin vaxtında yerləşdirilməsinə və icrasına nəzarət edir;
  • Vəzifə öhdəlikləri çərçivəsində görülən işlər barəsində Şöbə Rəhbərinə həftəlik və aylıq hesabat vermək;
  •  Şirkətin biznes inkişafı fəaliyyəti çərçivəsində qarşıya çıxacaq digər məsələlərdə aktiv iştirak etmək.

İş şəraiti:

  • Ofis daxili;
  • İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
  • Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
  • Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
  • Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
  • Nahar yeməyinin təmin olunması;
  • “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi.

Maraqlananlardan xahiş olunur, Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olub, CV-nizi yönləndirəsiniz.

Tələblər

  • Ali təhsil (Biznes idarəetmə, iqtisadiyyat, maliyyə);
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Biznes inkişafı işinin təşkili və idarə edilməsini bilikləri;
  • Bazar araşdırılmasının aparılması təcrübəsi;
  • Partnyorlarla, müştərilərlə işlərin aparılması qaydalarını bilməli;
  •  Enerjili, aktiv, daim öz üzərində çalışan;
  • Rus və İngilis dil biliyi;
  • Təqdimat bacarığı, yüksək ünsiyyət bacarığı;
  • Ofis proqramlarını bilməli, (word, excel, PowerPoint və s);
  • Əməyin mühafizəsi qayda və normalarına əməl etmək;
  • Kollektivlə işləmə bacarığı və stresə davamlı.