Bakı,
Azərbaycan
25/11/2025
-
25/12/2025
İş haqqında məlumat
- Şirkətin məhsul və xidmətləri üçün biznes strategiyası və biznes planlarını hazırlayır;
- Şirkətin maliyyə dövriyyəsini artıra biləcək yeni xidmət və ya məhsul yaradılmasında yaxından iştirak etmək;
- Şirkətin məhsul və xidmətləri üçün yeni müştərilər cəlb edir və onlarla əməkdaşlıq prosesini həyata keçirir;
- Müştəri xidmətlərindən daxil olan sorğu və ya bazar araşdırması nəticəsində müəyyən edilən potensial müştərilərin müəyyən edilməsini təmin edir;
- Müştərilərlə əlaqələrin yaradılması (soyuq zəng, online, görüş);
- İlkin şərtlərin və təklifin təqdim edilməsi;
- Müqavilə proseslərini tam nəzarət etmək. (şərtlərin müzakirəsi, təsdiqləmə, imzalama);
- Aidiyyatı struktur bölmələr ilə məlumat bölgüsünü təmin edir;
- Müştərilər və onların məhsul və xidmətləri üçün inteqrasiya proseslərini daim nəzarətdə saxlayaraq icrasını tam təmin edir;
- Nağd və onlayn ödəniş bazarlarında baş verənləri mütəmadi olaraq araşdırır, bu sahədə ən son trendləri öyrənir;
- Öz sahəsində olan təchizatçılarla aparılan işlərə, sifarişlərin vaxtında yerləşdirilməsinə və icrasına nəzarət edir;
- Vəzifə öhdəlikləri çərçivəsində görülən işlər barəsində Şöbə Rəhbərinə həftəlik və aylıq hesabat vermək;
- Şirkətin biznes inkişafı fəaliyyəti çərçivəsində qarşıya çıxacaq digər məsələlərdə aktiv iştirak etmək.
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar yeməyinin təmin olunması;
- “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi.
Maraqlananlardan xahiş olunur, CV-ni "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.
Tələblər
- Ali təhsil (Biznes idarəetmə, iqtisadiyyat, maliyyə)
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Biznes inkişafı işinin təşkili və idarə edilməsini bilikləri
- Bazar araşdırılmasının aparılması təcrübəsi
- Partnyorlarla, müştərilərlə işlərin aparılması qaydalarını bilməli
- Enerjili, aktiv, daim öz üzərində çalışan
- Rus və İngilis dil biliyi
- Təqdimat bacarığı, yüksək ünsiyyət bacarığı
- Ofis proqramlarını bilməli, (word, excel, PowerPoint və s)
- Əməyin mühafizəsi qayda və normalarına əməl etmək
- Kollektivlə işləmə bacarığı və stresə davamlı