Bakı,
Azərbaycan
03.07.2025 14:32
-
03.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Məhsul və xidmətlərin yol xəritəsinə uyğun olaraq müvafiq planların, kampaniyaların və tədbirlərin hazırlanması və yerinə yetirilməsi;
- Brendin müsbət imicini qoruyub saxlamaqla və artırmaqla onun bazardakı mövqeyinin möhkəmləndirilməsi;
- Xarici agentliklər üçün istiqamətlərin müəyyən edilməsi və müəyyən layihə çərçivəsində işin düzgün əlaqələndirilməsi üçün yaradıcı xülasənin (creative brief) hazırlanmasına nəzarət;
- Təsdiq edilmiş büdcə və müddət çərçivəsində müxtəlif miqyaslı ATL və BTL kampaniyalarının hazırlanması, həyata keçirilməsi, idarə edilməsi və uğurla reallaşdırılması;
- Bütün kommunikasiya materialları üçün məlumatların düzgünlüyünə görə məsuliyyət daşımaq;
- Mesajların uyğunluğunu, marka qaydalarının yerinə yetirilməsini, tələblərə uyğunluğu və məhsulun/xidmətin dəqiqliyini təmin etmək üçün mövcud layihə materiallarının cari yoxlamalarını həyata keçirmək;
- Bir neçə kommunikasiya kanalı üçün 3 dildə (AZ, RU, EN) məhsul haqqında müvafiq və düzgün mesajlar hazırlamaq: SMS göndərmə, veb-sayt və s.
- Məhsul və xidmətlər bölməsi ilə razılaşdırılmış şəkildə MarCom (brend, rəqəmsal, ATL, BTL və məhdudlaşdırılmamış) fəaliyyətlərinin inzibati idarəçiliyi;
- Həyata keçirilən hər bir layihə üzrə marketinq cədvəllərinin və gedişata dair hesabatların hazırlanması və saxlanılması;
- Fərziyyələrin irəli sürülməsi və yeni ideyaların hazırlanmasında iştirak;
- Yerli və beynəlxalq sabit biznes bazarlarında Marcom tendensiyalarının monitorinqi;
- Maksimum nəticələr əldə etmək üçün təchizatçılarla/tədarükçülərlə gündəlik əlaqələrin qurulması;
- Müəyyən bir layihə çərçivəsində agentliklər üçün istiqamətləri müəyyənləşdirmək üçün aydın yaradıcı xülasə hazırlamaq;
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü.
Tələblər
- Ali təhsil (Marketinq sahəsində Ali təhsil üstünlük hesab olunur);
- Marketinq və ya brend və reklam üzrə azı 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan (səlis) və İngilis (səlis) dili bilikləri (Rus dilini bilmək üstünlük hesab olunur)
- Microsoft Office (Outlook, Word, Power Point, Excel, Visio etc.);
- Facebook Business Manager və Google Analytics proqramlarını bilmək;
- SM reklam proqramlarını bilmək – YouTube, LinkedIn, Twitter və s.