Bakı,
Azərbaycan
06.05.25
-
06.06.25
İş haqqında məlumat
- Şirkətin ümumi məqsəd və dəyərlərinə uyğun brend strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Brendin vizual kimliyinin (rəng palitrası, loqotip, dizayn dili) və kommunikasiya tonunun müəyyənləşdirilməsi və sabit tətbiqinin təmin olunması;
- Neyromarketinq üsullarından istifadə edərək hədəf auditoriyada emosional bağ və güvən hissinin formalaşdırılması;
- Rəqəmsal və ənənəvi kommunikasiya kanallarında brendin vahid mesaj və vizual görünüşlə təqdim olunmasına nəzarət;
- Şirkətin ictimai imicini və reputasiyasını gücləndirəcək PR strategiyalarının hazırlanması və tətbiqi;
- Media ilə əlaqələrin qurulması və idarə olunması: press-relizlərin hazırlanması, müsahibələrin təşkili, media ilə effektiv əməkdaşlıqların aparılması;
- Sosial məsuliyyət layihələri, tədbirlər və digər ictimaiyyətlə əlaqə təşəbbüsləri vasitəsilə brendin tanınmasını və müsbət imicinin formalaşdırılması;
- 5 günlük iş həftəsi (09:00 – 18:00).
Tələblər
- Marketinq, Biznesin idarə edilməsi, Kommunikasiya və ya əlaqəli sahə üzrə ali təhsil;
- Marketinq kommunikasiyaları sahəsində 5 il iş təcrübəsi;
- Brend və PR sahəsində praktik bilik və uğurlu layihə təcrübələri;
- Neyromarketinq və istehlakçı davranışları barədə anlayış;
- Foto/video kontentlə işləmək bacarığı və ya dizayn üzrə əsas anlayış;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Media və ictimaiyyət qarşısında təmsilçilik qabiliyyəti;
- Kreativ agentliklərlə işləmə və onları idarəetmə təcrübəsi;
- Rəqəmsal marketinq, sosial media idarəçiliyi və reklam kanalları üzrə biliklər;
- Büdcə planlaşdırma və idarəetmə bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, ingilis və rus dili bilikləri üstünlükdür.