Tamstore

Büdcə və xərclərə nəzarət üzrə aparıcı/baş mütəxəssis

Tamstore
Ə/h razılaşma ilə
801
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
04.11.2025 10:22 - 04.12.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Aylıq göstəricilər əsasında illik büdcə hesabatlarını hazırlamaq;
  • Büdcə layihələrinin hazırlanmasında struktur bölmələrin məsləhətçisi qismində çalışmaq;
  • Struktur bölmələrdən əldə olunan büdcə məlumatlarının dəqiqlik və dolğunluq baxımından təhlil etmək, icmallaşdırmaq və illik icmal büdcənin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Şirkət üzrə ümumi xərclərə nəzarət etmək və bununla əlaqədar rəhbərlik üçün lazımi hesabatlar hazırlamaq;
  • Boşluqları və xərclərin azaldıla biləcəyi və ya optimallaşdırıla biləcəyi sahələri müəyyən edərək, təşkilat daxilində xərcləri davamlı olaraq izləmək;
  • Struktur bölmələr tərəfindən vəsaitlərin istifadəsinə nəzarət etmək;
  • Aylıq, rüblük, illik büdcə və faktiki göstəricilərin qarşılıqlı təhlili;
  • Mühasibat məlumatlarının monitorinqi və təhlili, ümumi mühasibat strategiyasını həyata keçirmək və nəzarət etmək;
  • Əməliyyat və analitik hesabatların aparılmasına kömək etmək və proqnozlaşdırılan büdcə xərclərini faktiki xərclərlə müqayisə etmək və proqnozlaşdırılan əməliyyat fəaliyyətini faktiki nəticələrlə müqayisə etmək üçün dövri hesabatlar hazırlamaq;
  • Hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisələrini əks etdirən hesabat hazırlamaq.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı, Aşıq Molla Cümə küç. 46 D

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına nahar;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə  “Büdcə və xərclərə nəzarət üzrə aparıcı/baş mütəxəssis” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Tələblər

  • Məntiqi və analitik düşünmə tərzi, yüksək təqdimat bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə Microsoft Office biliklərinin olması (Excel), (Logo üzrə biliklər üstünlükdür);
  • Maliyyə məlumatlarının təhlilinin aparılması bacarığının olması;
  • Komandada işləmə, sürətli düşünmə, deadline-larla işləmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Ali təhsil (maliyyə-mühasibatlıq, audit, iqtisadiyyat, biznesin təşkil edilməsi üzrə);
  • Maliyyə, hesabatlılıq, büdcələmə, audit sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsinin olması.