Bakı,
                                        Azərbaycan
                                    
                                
                                
                                    
                                    
                                        04.11.2025 10:22
                                        -
                                        04.12.2025 12:00
                                    
                                
                            İş haqqında məlumat
- Aylıq göstəricilər əsasında illik büdcə hesabatlarını hazırlamaq;
 - Büdcə layihələrinin hazırlanmasında struktur bölmələrin məsləhətçisi qismində çalışmaq;
 - Struktur bölmələrdən əldə olunan büdcə məlumatlarının dəqiqlik və dolğunluq baxımından təhlil etmək, icmallaşdırmaq və illik icmal büdcənin hazırlanmasında iştirak etmək;
 - Şirkət üzrə ümumi xərclərə nəzarət etmək və bununla əlaqədar rəhbərlik üçün lazımi hesabatlar hazırlamaq;
 - Boşluqları və xərclərin azaldıla biləcəyi və ya optimallaşdırıla biləcəyi sahələri müəyyən edərək, təşkilat daxilində xərcləri davamlı olaraq izləmək;
 - Struktur bölmələr tərəfindən vəsaitlərin istifadəsinə nəzarət etmək;
 - Aylıq, rüblük, illik büdcə və faktiki göstəricilərin qarşılıqlı təhlili;
 - Mühasibat məlumatlarının monitorinqi və təhlili, ümumi mühasibat strategiyasını həyata keçirmək və nəzarət etmək;
 - Əməliyyat və analitik hesabatların aparılmasına kömək etmək və proqnozlaşdırılan büdcə xərclərini faktiki xərclərlə müqayisə etmək və proqnozlaşdırılan əməliyyat fəaliyyətini faktiki nəticələrlə müqayisə etmək üçün dövri hesabatlar hazırlamaq;
 - Hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisələrini əks etdirən hesabat hazırlamaq.
 
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
 - İş saatları: 09:00-18:00;
 - İş yeri: Bakı, Aşıq Molla Cümə küç. 46 D
 
Biz nə təklif edirik:
- Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
 - Peşəkar komanda mühiti;
 - Şirkət hesabına nahar;
 - Şirkət hesabına korporativ nömrə;
 
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Büdcə və xərclərə nəzarət üzrə aparıcı/baş mütəxəssis” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Tələblər
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi, yüksək təqdimat bacarığı;
 - Yüksək səviyyədə Microsoft Office biliklərinin olması (Excel), (Logo üzrə biliklər üstünlükdür);
 - Maliyyə məlumatlarının təhlilinin aparılması bacarığının olması;
 - Komandada işləmə, sürətli düşünmə, deadline-larla işləmə bacarığı.
 
Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:
- Ali təhsil (maliyyə-mühasibatlıq, audit, iqtisadiyyat, biznesin təşkil edilməsi üzrə);
 - Maliyyə, hesabatlılıq, büdcələmə, audit sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsinin olması.