Azərpoçt

Çağrı Mərkəzi Operatoru

Azərpoçt
Ə/h razılaşma ilə
7950
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
08.08.2025 05:33 - 08.09.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Müştəri hadisələri, şikayətlər və risklərlə bağlı aylıq hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək.
  • B2C sorğularını müvafiq şöbələrə yönləndirməkdə və idarə etməkdə kömək etmək.
  • Müştərilərlə ünsiyyətdə yüksək xidmət səviyyəsini təmin etmək;
  • Gələn müraciətlərin operativ və dəqiq cavablandırılması;
  • Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunmasına çalışmaq;
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
  • Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
  • Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
  • Komanda ilə əməkdaşlıq 
  • Hər zəngin qeydiyyatını aparmaq və gündəlik hesabatlara töhfə vermək;
  • Zəng axınına uyğun dəstək və koordinasiya təmin etmək.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı, Nəsimi ray, Drogalnı döngəsi, 702-cı məhəllə
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • İş vaxtı həftədə 6 gün;
  • Bazar günü qeyri iş günü.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, Rus dillərində səlis danışıq bacarığı; 
  • Düzgün diksiya;
  • Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda tərkibində işləmə bacarığı;
  • Dəqiqlik və operativlik;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.


Oxşar vakansiyalar