Bakı,
Azərbaycan
22.09.2025 05:06
-
22.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Müştərilərin zənglərini cavablandırmaq, suallarını cavablandırmaq və düzgün istiqamətləndirmək;
- Şirkətin xidmət və məhsulları haqqında məlumat vermək;
- Müştəri müraciətlərini qeydə almaq və aidiyyəti şöbəyə yönləndirmək;
- Şikayət və təklifləri dinləmək, həll yolları təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunmasına çalışmaq.
Tələblər
- Ali və ya orta təhsil;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus və ya ingilis dili bilikləri üstünlükdür;
- Yüksək ünsiyyət və dinləmə qabiliyyəti;
- Stressə davamlılıq və müştəri yönümlü yanaşma;
- Dəqiq, məsuliyyətli və intizamlı olmaq;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Kompüter bilikləri (MS Office proqramları, sürətli yazı qabiliyyəti).