Bakı,
Azərbaycan
25/12/2025
-
08/01/2026
İş haqqında məlumat
Çağrı mərkəzinə müştərilər tərəfindən daxil olan zənglərin cavablandırılması
- Aidiyyatı üzrə yönləndirmə və əlaqələndirilmə
- Kampaniya və məhsullar barədə məlumatın verilməsi
- Daxil olan zənglərin cədvəl üzrə qeydiyyatı və hesabatların hazırlanması
- Texniki servis və satış üzrə müştəri bazasındakı müştərilərə zənglərin edilməsi
- Çağrı mərkəzi operatoru səlahiyyətləri çərçivəsində müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərmək
- Çağrı mərkəzinə daxil olan təklif və şikayətlərin qəbul edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər əməliyyatların yerinə yetirilməsi.
İş barədə məlumat
- Həftədə 5 iş günü
- Əmək haqqı: net 800–1000 AZN
- Karyera inkişafı imkanı
Tələblər
- Azərbaycan dilində səlis danışıq səviyyəsində olmalı
- Ali və ya orta ixtisas təhsilli olmalı
- Sahə üzrə 1 ildən çox iş təcrübəsi olan şəxslər
- Məsuliyyətli, dəqiq və kollektivlə işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı.
Müraciət etmək istəyən namizədlər öz CV-ni "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.