Bakı,
Azərbaycan
22.08.2025 02:26
-
22.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Çağrı mərkəzi bölməsinin işinin idarə olunması
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Danışıq etikasına əsasən, daxil olan zənglərin cavablandırılmasına nəzarət etmək və zəruri hallarda prosesi özü icra etmək
- Çağrı mərkəzi heyətinin bilik və bacarığının inkişaf etdirilməsi
- Müştərilərdən daxil olan sifarişlərin düzgün qəbul edilməsi və yönləndirilməsinə nəzarət edilməsi
Satış sahəsində ən azı 3 illik təcrübə mütləqdir, Sifarişləri xidmət keyfiyyətini qoruyaraq satışa yönəldilməsinin təmini - Müştərilərə məhsul/endirim/aksiya/yeni açılmış filiallar barədə dəqiq və ətraflı məlumatın təqdim edilməsinə nəzarət etmək
- Müştəri məmnuniyyəti üçün çalışmaq
- Müştəri məlumatları və alış davranışları analizi əsasında müştərilərə özəl təkliflərin hazırlanması
İş şəraiti
- İş qrafiki 5 günlük:
- İş saatı 9:00dan,18:00 dək:
- Əmək haqqı 800-1500 AZN + elavə Online satış məbləğinə görə BONUS
Maraqlanan namizədlər CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil
- Yaş həddi: 30-45
- Gülər üz,səlis danıq qabiliyyəti olmalı,kollektivlə işləmə bacarığı.
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq