Azerbaijan SuperMarket

Call Center Agent/ Çağrı mərkəzi üzrə agent

Azerbaijan SuperMarket
Ə/h razılaşma ilə
2499
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
23.09.2025 02:15 - 23.10.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Answer calls, respond to emails and “WhatsApp” messages 
  • Handle customer inquiries over the phone, by email and via “WhatsApp” 
  • Research required information using available resources
  • Manage and resolve customer complaints
  • Provide customers with product and service information
  • Enter new customer information into the system
  • Update existing customer information 
  • Process orders, forms, and applications
  • Identify and escalate priority issues
  • Route calls to appropriate resource
  • Document all call information according to standard operating procedures

Working conditions:

  • 5 working days, 2 days off, 

Flexible shift: 

  • 9:00-18:00
  • 10:00-19:00
  • 11:00-20:00

Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to the email address in the Apply for job, mentioning "Call Center Agent" in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.

 

 

  • Orta və ya aili: Biznes idarəçiliyi, marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil
  • Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək, İngilis dili üstünlükdür
  • Microsoft Office proqramları və Outlook istifadəçi bilikləri
  • Yuxarıda göstərilən dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
  • Dinləmə bacarığı
  • Problemləri analiz və həll etmə bacarığı
  • Müştəri xidmətinə və məmnuniyyətinə yönəlik
  • Təşkilatçılıq bacarıqları
  • Təfərrüatlara diqqət
  • Komanda ilə işləmə bacarığı
  • Stresə davamlılıq
  • Aydın və düzgün kommunikasiya bacarığı

İş şəraiti:

  • 5 iş günü, 2 istirahət günü

Çevik iş qrafiki:

  • 9:00–18:00
  • 10:00–19:00
  • 11:00–20:00

Qeyd:
Maraqlanan namizədlər CV-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilə elektron poçt ünvanına göndərərək, e-mail mövzusunda "Çağrı mərkəzi üzrə agent" qeyd etməlidirlər. Qeyd edək ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə növbəti işə qəbul mərhələsi üçün əlaqə saxlanılacaq.

Tələblər

  • Bachelor's degree in business administration, marketing or economics
  • Azerbaijani and Russian languages are mandatory, English is preferred
  • Microsoft Office programs, Outlook user
  • Oral and written communication skills in the mentioned languages
  • Listening skills
  • Problem analysis and solving skills
  • Customer service/satisfaction oriented
  • Organizational skills
  • Attention to details
  • Ability to work in a team
  • Resistance to stress
  • Perfect and clear speech

 

  • Zəngləri cavablandırmaq, e-maillərə və WhatsApp mesajlarına cavab vermək
  • Müştəri sorğularını telefon, e-mail və WhatsApp vasitəsilə idarə etmək
  • Mövcud resurslardan istifadə edərək lazım olan məlumatı araşdırmaq
  • Müştəri şikayətlərini idarə etmək və həll etmək
  • Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumat vermək
  • Sistemdə yeni müştəri məlumatlarını daxil etmək
  • Mövcud müştəri məlumatlarını yeniləmək
  • Sifarişlər, formalar və müraciətləri işləmək
  • Prioritet məsələləri müəyyən etmək və aidiyyatı şəxslərə yönləndirmək
  • Zəngləri uyğun mütəxəssisə yönləndirmək
  • Bütün zəng məlumatlarını standart əməliyyat prosedurlarına uyğun sənədləşdirmək


Oxşar vakansiyalar