Bakı,
Azərbaycan
10.10.2025 04:18
-
10.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Sualların (sorğuların, o cümlədən elektron xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı müraciətlərin) birbaşa və ya araşdırıldıqdan sonra cavablandırılması, məlumatlandırlması və məsləhət xidməti göstərilməsi, şikayətlərin (məlumatların, təkliflərin) qəbulu və yönəldilməsi;
- Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlayıb təqdim edilməsi;
- Birbaşa rəhbərinin konkret tapşırıq və sərəncamlarının yerinə yetirilməsi.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftədə 5 iş günü, 2 istirahət günü;
- Qeyd: İstirahət günləri şirkətin daxili qrafikinə əsasən müəyyən edilir və həftə sonuna düşməyə bilər (həftə içi günlərdə də ola bilər) ;
- Əmək haqqı: 700-750 AZN .
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. CV göndərərkən “subject” bölməsində "Call Center Operator" sözünün yazılması mütləqdir.
Tələblər
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli (İnglis dili orta səviyyədə) ;
- Səlis və aydın intonasiya ilə nitq bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı.