Bakı,
Azərbaycan
05.05.25
-
05.06.25
İş haqqında məlumat
- Təqdim edilən müştəri bazası əsasında abunəçilərə zənglərin olunması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
- Xidmətlər haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəriyə xidmətlərin təklif olunması;
- Abunəçiyə göstəriləcək olan xidmətin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
- Şirkət tərəfindən təqdim edilən korporativ nömrə ilə, müştərilərə zəng edib fərqli kompaniyalar barədə təklif etmək;
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq;
- Nömrənin tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək;
- İş qrafiki : həfətənin 5 günü. 09:30 –dan 17:30 qədər. 6-cı günü 10:00 - 16:00;
- Azərbaycan dilində rahat səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı;
- İş yeri: Bakı (Babək prospektinin yaxınlığı, Rəşid Bağırov küçəsi 30);
- İş rejimi: 6 gün (Şənbə günü qısa iş rejimi);
- Maash: Fix: 400+Bonus sistemi (%) (Yuksek gelirli emek haqqi 400-1000 araliginda);
- İşə müraciyyət: mail ünvanına CV-nin göndərilməsi, zəng və ya what’s app ile;
- Azercell shirketinin resmi dilleri “AV Trading” MMC shirketi;
- Number: +994 51 277 27 35.
Tələblər
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, gülərüz, işində səliqəli və dəqiq olmalıdır;
- Kollektivlə işləmə bacarığı;
- Yalnız Xanım namizədlər;
- Orta və ya Ali təhsil (arzu olunandır);
- Mükəmməl Azərbaycan dili biliklərinə malik olmaq;
- İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və izah bacarığının olması;
- Avadanlıqlarla işləmə bacarığı (noutbook, telefon və s.);
- Microsoft Word və Excell-ə işləmə bacarığı;
- Kompyuterda və qeyd olunan Microsoft Office programlarında sürətli işləmə bacarığı (ən əsası);
- Diqqətlilik, məsuliyyətlilik, stresse davamlılıq;
- Call Center işində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
- Təmkinlə, düzgün işin aparılması.