Bakı,
Azərbaycan
25.08.2025 10:03
-
25.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Operatorların gündəlik işinə nəzarət;
- İş bölgüsünü və növbə cədvəllərini tərtib etmək;
- Yeni işçilərin seçilməsi, təlimi və motivasiyası;
- Zənglərin monitorinqi və xidmət keyfiyyətinin yoxlanılması;
- Müştəri məmnuniyyətini izləmək;
- Operator performans göstəricilərini izləmək (zəng sayı, cavablanma sürəti, məmnuniyyət dərəcəsi və s.);
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.
İş şərtləri:
- Əməkhaqqı fix+ performans əsaslı bonus.
Uyğun şəxslər CV nümunələrini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Call Center Team Leader ” başlığı adı altında göndərə bilərlər.
Əlaqə - 051 706 04 00
Tələblər
- Xanım namizəd;
- Komanda idarəçiliyi və ya call center sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- Analitik təhlil və hesabat hazırlama bacarığı;
- Yaxşı liderlik, komanda ilə işləmə və problem həll etmə bacarıqları;
- Azərbaycan dilində sərbəst, rus dili biliyi üstünlükdür.