Bakı,
Azərbaycan
29.08.2025 04:06
-
29.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İdarə heyətinin üzvlərinə və komitələrə yüksək səviyyədə icraçı katiblik funksiyalarının yerinə yetirilməsinin asanlaşdırılmasının/dəstəyinin təmin edilməsi;
- “AZCN Daxili Komitələrin İdarəetmə Təlimatı”na uyğun olaraq proseslərin tənzimlənməsi və həyata keçirilməsi;
- Komitə materiallarını/təqdimatlarının hazırlanması, gündəliyi tərtib etmək, Komitə iclaslarını təşkil etmək və iştirak etmək;
- İclas protokollarının, xülasələrin və sənədlərin hazırlanması, sənədləşdirilməsi və qorunması;
- Məxfi və həssas xarakterli məlumatlar daxil olmaqla, müvafiq sənəd və qeydlərin saxlanmasının və arxivləşdirilməsinin təmin edilməsi;
- Korporativ Mərkəz / Korporativ İdarəetmə Funksiyasına, dövri xarici komitə iclaslarının koordinasiyası və idarə olunmasında dəstək göstərilməsi;
- İclas materiallarının/təqdimat paketlərinin hazırlanmasında, gündəmlərin müəyyən edilməsində dəstək olunması;
- Daxili maraqlı tərəflərin uyğunlaşdırılmasına dəstək göstərilməsi;
- İclas protokollarının və sənədlərin hazırlanmasında köməklik edilməsi;
- Komitə daxilolmalarının və protokollarının yekun versiyalarını İdarəetmə ilə uyğunlaşdırılması;
- Yekun iclas paketini və materiallarını daxili idarəetmə və Korporativ Mərkəzlə paylaşılması;
- Həftəlik İdarəetmə iclaslarını və digər müvafiq müntəzəm iclasları təşkili və idarə edilməsi, təqdimat paketlərinin hazırlanması, yayılması və ehtiyac olduqda protokolların hazırlanmasının təmin edilməsi;
- AZCN Korporativ Kommunikasiya funksiyasına, rüblük və illik iş icmal görüşlərin təşkil olunması ilə bağlı inzibati dəstək göstərilməsi;
- Gündəm və təqdimat paketinin hazırlanması; rüblük və illik işgüzar icmal görüşlər üçün daxili maraqlı tərəflərin uyğunlaşmasını təmin edilməsi;
- Strateji üzrə PMO funksional rəhbəri üçün iclasların təşkil edilməsi və təqvimin koordinasiya edilməsi;
- Qrup Şirkətləri ilə Holdinq arasında əlaqə qurulması(koordinasiya, sorğuların qeydiyyatı və izlənməsi) və Ali İdarəetmə üzvlərinə inzibati dəstək göstərilməsi;
- İdarəetmə üzvlərinin müvafiq Şəxsi Köməkçiləri ilə iclasların təşkilinin koordinasiya edilməsi;
- Daxili və xarici maraqlı tərəflərlə koordinasiya quraraq operativ və müştəri yönümlü xidmət təqdim edilməsi;
- Məxfi və həssas xarakterli məlumatlar daxil olmaqla, uyğun sənəd və qeydlərin saxlanılması və arxivləşdirilməsini təmin edilməsi;
- Üst rəhbərin şifahi və yazılı göstəriş və tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Tələblər
- İqtisadiyyat və ya müvafiq sahələr üzrə ali təhsil. Biznes İdarəedilməsi (MBA üstünlükdür);
- İcraçı katiblik işləri və ya oxşar inzibati vəzifələrdə təcrübə üstünlük təşkil edir;
- Yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları. Azərbaycan və ingilis dilləri üzrə səlis bilik;
- Rus dili üzrə yaxşı bilik üstünlükdür;
- MS Office proqramlarının üstün səviyyədə istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Project, MS Excel, MS Visio və MS Power Point);
- PowerPoint və digər vizuallaşdırma / təqdimat alətləri haqqında yüksək səviyyədə bilik və təqdimat materialları ilə işləməkdə kifayət qədər çevik və sürətli olmaq;
- Detallara diqqət yetirən, yüksək təşkilatçılıq və planlama qabiliyyətləri;
- Analitik bacarıqlar;
- Vaxtın idarə olunması bacarıqları;
- Liderlik və fasilitasiya bacarıqları;
- İnzibati sahədə bilik və bacarıqlar.