Bakı,
Azərbaycan
06.06.24
-
06.07.24
İş haqqında məlumat
- TikTok və Instagram Reels üçün brend şəxsiyyəti və marketinq məqsədlərinə uyğun gələn orijinal və innovativ məzmunlar konseptuallaşdırmaq;
- TikTok, Instagram və digər müvafiq platformalarda geniş istifadə olunan tendensiyalar, memlar, çağırışlar və xüsusiyyətlərdən xəbərdar olmaq;
- Sosial şəbəkələrdə baxış, bəyənmə, paylaşım və şərhlər kimi məzmun performans göstəricilərini izləmək üçün analitik vasitələrdən istifadə etmək;
- Maraqlı və paylaşılabilən məzmun üçün hekayə anlatma üsullarından, vizual estetikadan və səs dizaynından istifadə etmək bacarığı;
- Marketinq komandası, dizaynerlər və digər adiyyəti tərəflərlə sıx əməkdaşlıq etmək;
- Müxtəlif marketinq kanalları arasında məzmunun koordinasiyasını və inteqrasiyasını təmin etmək üçün effektiv ünsiyyət qurmaq;
- Trendləri izləmək, proqnozlaşdırmaq və onlara uyğun tədbirləri görmək;
- Auditoriya seçimlərində, platforma alqoritmlərində və sənaye dinamikasında dəyişikliklərə dərhal reaksiya vermək üçün davamlı araşdırma və trend təhlili aparmaq;
- Bazar araşdırmasını həyata keçirmək, təhlil etmək və müvafiq olaraq içərik yaratmaq;
- Yazı üslublarını və tonlarını müxtəlif mühitlərə, hədəf auditoriyalara və ünsiyyət məqsədlərinə uyğunlaşdırmaq;
- Marketinq kampaniya ideyalarına və onların inkişafıma töhfə vermək;
- Kreativ giriş təmin edən və kampaniya məqsədlərinə uyğun təsirli surətlər hazırlamaq;
- İş qrafiki: 5 günlük.
Tələblər
- Təhsil: Ali;
- Təcrübə: Reklam agentliyində, marketinq sahəsində və ya əlaqəli mühitdə ən azı 1 il təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan sərbəst, rus və ingilis – texniki dil səviyyəsində;
- Kompüter bacarıqları: Microsoft Word;
- Müxtəlif və yüksək keyfiyyətli işi nümayiş etdirən portfolio ilə yazı və redaktə bacarıqları;
- Yaradıcılıq və unikal ideyalar və konsepsiyalar yaratmaq bacarığı.
Elanın müddəti bitmişdir