Bakı,
Azərbaycan
21/11/2025
-
21/12/2025
İş haqqında məlumat
- Xərc hesabatları və proqnozlar hazırlamaq;
- Planlaşdırılan və faktiki xərclərin təhlilini aparmaq;
- Fakturaların, materialların və maliyyə sənədlərinin izlənməsi;
- Layihələr üçün analitik məlumat və tövsiyələr təqdim etmək.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09.00-dan 18.00-kimi
Əmək haqqı:
- Başlanğıc aylıq məvacib 1000 manat təşkil edir (Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq);
- AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Müraciət üçün:
- Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Cost Control Menecer” yazaraq"CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.
Tələblər
- Təhsil : Maliyyə, İqtisadiyyat, Mühəndislik və ya oxşar sahələr üzrə bakalavr təhsili;
- İş təcrübəsi : 3–5 il cost control sahəsində iş təcrübəsi (tikinti sahəsi üstünlükdür);
- Güclü Excel və hesabatlılıq bacarıqları;
- Analitik düşüncə, diqqətli və proaktiv olmaq.