Bakı,
Azərbaycan
15.09.2025 03:40
-
15.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Sayt üzərindən verilən sifarişləri izləmək, alışa başlayıb tamamlamayan istifadəçilərlə əlaqə saxlayaraq səbəbləri müəyyənləşdirmək və alış prosesini tamamlamağa təşviq etmək;
- Çat, email və telefon vasitəsilə daxil olan müraciətləri cavablandırmaq, məhsullar və sifarişlərlə bağlı müştərilərə dəstək göstərmək;
- Müştəri, satıcı və kuryer arasında əlaqə quraraq çatdırılma zamanı yaranan problemləri həll etmək;
- Müştəriləri alış prosesi boyunca – məhsulun seçilməsindən çatdırılmaya qədər – müşayiət etmək və suallarını cavablandırmaq;
- Satıcılara platformada qarşılaşdıqları texniki və funksional çətinliklərdə yardım göstərmək;
- Yeni istifadəçilərə platformadan istifadə qaydalarını, məhsul yerləşdirmə və sifariş formalaşdırma prosesini izah etmək;
- CRM, trekerlər və digər daxili sistemlərdə işləmək, məlumatların və hesabatların düzgünlüyünü yoxlamaq;
- Texniki dəstək, marketinq və digər komandalarla əməkdaşlıq edərək müraciətlərin cavablandırılmasını təmin etmək;
- Platformadakı istifadəçi aktivliyini artırmaq üçün təşəbbüskar olmaq və texniki problemlərin aradan qaldırılmasına dəstək vermək.
Biz təklif edirik:
- Əmək haqqı: 1200 – 1500 AZN ;
- Rəsmi əmək müqaviləsi;
- 2 iş günü / 2 istirahət günü;
- İş saatları: 10:00 – 22:00;
- İş yeri: İçərişəhər metrosunun yaxınlığı.
CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Tələblər
- Ali təhsil (Kommunikasiya, Marketinq və ya oxşar sahə üzrə diplom üstünlükdür);
- Müştəri xidməti,texniki dəstək, çağrı mərkəzi və ya onlayn moderator sahəsində 1-3 il təcrübə;
- Azərbaycan və rus dilli və ya ingilis dillində səlis danışıq;
- Eyni anda çoxsaylı sorğuları idarə etmək və sürətli işləmək bacarığı;
- CRM sistemləri ilə işləmək bacarığı (Zendesk, Salesforce – üstünlükdür);
- Onlayn platformalarda rahat işləmək, tapşırıqları və müraciətləri idarə etmək, kommunikativ və operativ olmaq bacarığı;
- Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək.