Around Business Group

Dəstək üzrə mütəxəssis

Around Business Group
1200 - 1500 ₼
1669
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
15.09.2025 03:40 - 15.10.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Sayt üzərindən verilən sifarişləri izləmək, alışa başlayıb tamamlamayan istifadəçilərlə əlaqə saxlayaraq səbəbləri müəyyənləşdirmək və alış prosesini tamamlamağa təşviq etmək;
  • Çat, email və telefon vasitəsilə daxil olan müraciətləri cavablandırmaq, məhsullar və sifarişlərlə bağlı müştərilərə dəstək göstərmək;
  • Müştəri, satıcı və kuryer arasında əlaqə quraraq çatdırılma zamanı yaranan problemləri həll etmək;
  • Müştəriləri alış prosesi boyunca – məhsulun seçilməsindən çatdırılmaya qədər – müşayiət etmək və suallarını cavablandırmaq;
  • Satıcılara platformada qarşılaşdıqları texniki və funksional çətinliklərdə yardım göstərmək;
  • Yeni istifadəçilərə platformadan istifadə qaydalarını, məhsul yerləşdirmə və sifariş formalaşdırma prosesini izah etmək;
  • CRM, trekerlər və digər daxili sistemlərdə işləmək, məlumatların və hesabatların düzgünlüyünü yoxlamaq;
  • Texniki dəstək, marketinq və digər komandalarla əməkdaşlıq edərək müraciətlərin cavablandırılmasını təmin etmək;
  • Platformadakı istifadəçi aktivliyini artırmaq üçün təşəbbüskar olmaq və texniki problemlərin aradan qaldırılmasına dəstək vermək.

Biz təklif edirik:

  • Əmək haqqı: 1200 – 1500 AZN ;
  • Rəsmi əmək müqaviləsi;
  • 2 iş günü / 2 istirahət günü;
  • İş saatları: 10:00 – 22:00;
  • İş yeri: İçərişəhər metrosunun yaxınlığı.

CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Tələblər

  • Ali təhsil (Kommunikasiya, Marketinq və ya oxşar sahə üzrə diplom üstünlükdür);
  • Müştəri xidməti,texniki dəstək, çağrı mərkəzi və ya onlayn moderator sahəsində 1-3 il təcrübə;
  • Azərbaycan və rus dilli və ya ingilis dillində səlis danışıq;
  • Eyni anda çoxsaylı sorğuları idarə etmək və sürətli işləmək bacarığı;
  • CRM sistemləri ilə işləmək bacarığı (Zendesk, Salesforce – üstünlükdür);
  • Onlayn platformalarda rahat işləmək, tapşırıqları və müraciətləri idarə etmək, kommunikativ və operativ olmaq bacarığı;
  • Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək.