Bakı,
Azərbaycan
19.09.2025 10:34
-
19.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Müştərinin tələb və suallarını diqqətlə dinləməli, ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək üçün müvafiq suallar verməli və müştərinin ehtiyaclarını həll etməklə lazımi xidmət göstərməli;
- Lazım olan ehtiyat hissələrini təklif etmək;
- Lazım olan ehtiyat hissələrinin anbarda varlığından əmin olmaq;
- Ehtiyat hissələrinin qiymətini hesablamaq və hesabı təqdim etmək;
- Ustalara kömək edərərək lazımi ehtiyat hissəsini müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərin sifariş etdikləri ehtiyat hissələrinin gəlməsi barədə tez bir zamanda məlumat vermək;
- Ustaları ehtiyat hissələrin sifariş və gəlmə müddəti ilə məlumatlandırmaq və iş prosesində lazımi ehtiyat hissələrini təmin etmək;
- Müştərilərlə əlaqə saxlayaraq ehtiyat hissələri barədə razı olub-olmamaqlarını daima izləmək;
- Müştərilərin ehtiyat hissələrini gözləmə müddətini azaltmaq üçün və işin səmərələliyini artırmaq üçün istifadə olunan sistemin təkmilləşdirilməsinə kömək etmək;
- Bütün sənədlərin (iş kartları, xüsusi sifarişlər, back order və s.) lazımi informasiya ilə düzgün doldurulmasında köməklik etmək.
İş haqqında:
- İş ünvanı: Babək prospekti;
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarından aslı olaraq müsahibə zamanı təyin olunacaq.
Tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına başlıq hissəsində “Ehtiyat hissələri üzrə məsləhətçi” yazmaqla göndərə bilərlər.
Tələblər
- Ali təhsil və yaxud orta təhsil;
- Ehtiyat hissələri sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili, rus və ingilis dillərin bilməsi üstünlükdür,
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı, fəal və işə planlı yanaşma bacarığı.