Bakı,
Azərbaycan
17.02.25
-
18.03.25
İş haqqında məlumat
- İşçilərin aylıq əmək haqlarının, gəlir vergisi və sosial sığorta ayırmalarının hesablanması;
- Məzuniyyət haqlarının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması və ödəniş;
- DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərin dövlət elektron sisteminə işlənməsi;
- Sosial sığorta ayırmaları üzrə hesabatın hazırlanması və təqdim olunması;
- İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı suallarının vaxtlı-vaxtında cavablandırılması;
- Əmək haqqı ilə bağlı Vergiləri Nazirliyi, DSMF və Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən tələb olunan məlumatların, ərizələrin hazırlanması və sualların cavablandırılması;
- 1C 8.3 proqram təminatında əmək haqları üzrə bütün əməliyyatların proqrama işlənməsi, müxabirləşmələrin verilməsi və hesabların sistemdə yoxlanması;
- Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün emal olunmasının təmin edilməsi;
- Əmək haqqına dair müvafiq hesabatların tərtib edilməsi;
- Dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim olunması;
- İş qrafiki: 5 günlük;
- Əmək haqqı 1200 Gross+(müsahibə mərhələsində namizədin bilik və bacarığına əsasən).
Tələblər
- Ali təhsil;
- Mühasibat və maliyyə sahəsində (Əmək haqqı üzrə) ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- PMS sertifikatı (üstünlükdür);
- Azərbaycan dili;
- MS Office, 1C proqramları bacarığı.
Əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis
Maşınqayırma və elektronika
Elanın müddəti bitmişdir