Bakı,
Azərbaycan
30.07.2025 09:41
-
30.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Əlavə iş saatlarının toplanması, yoxlanması və sistemə daxil edilməsi;
- Şirkət əməkdaşlarının aylıq əmək haqlarının, düzgün hesablanmasının və vaxtlı-vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Son haqq-hesab, bütün növ məzuniyyətlər, xəstəlik vərəqələri, mükafatlar və digər ödənişlərin hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Əmək haqqına dair daxil olan sorğu və sualların operativ şəkildə cavablandırılması;
- Elektron hökumət portalında müvafiq əməliyyatların aparılması;
- Əmək haqqı ilə bağlı hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların tam və vaxtında icrasının təmin edilməsi;
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin ediləcək;
- Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Əməkhaqqı üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək və Vergi Məcəlləsini yaxşı bilmə;
- Məsuliyyətli, dəqiq və analitik düşüncəli olmaq.