Bakı,
Azərbaycan
15.09.2025 03:21
-
15.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- HR Option tərəfindən keçirilən təlimlərin koordinasiya olunması və təşkilati işlərin idarə edilməsi;
- Təlim iştirakçıları və təlimçilərlə daimi və effektiv kommunikasiyanın qurulması;
- Təlimlər üzrə qeydiyyat, materialların hazırlanması və zəruri texniki dəstəyin təmin edilməsi;
- HR Option-un həyata keçirdiyi layihələrin hazırlanmasında və icrasında aktiv iştirak;
- Təlim və layihələr üzrə hesabatların hazırlanması, proseslərin izlənməsi və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər vermək.
Təklif edirik:
- Öyrənmə və inkişaf üçün imkanlar;
- Şirkət daxilində təşkil edilən bütün təlimlərdə ödənişsiz iştirak imkanı;
- Ölkə əhəmiyyətli Forum və Konfranslarda iştirak və təcrübə;
- Şəbəkələşmə (Networking) üçün geniş imkanlar.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: İş qrafiki: 09:00 – 17:00 (6-cı günü natamam iş günü);
- Əmək haqqı: 500–600 AZN (Net);
- Ünvan: Nərimanov r., 1/25 Əhməd Rəcəbli, Çinar Park Biznes Mərkəzi.
Müraciət qaydası:
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Əməliyyatlar üzrə Rəhbər Köməkçisi” qeyd edərək, Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərin. Yuxarıda qeyd edilmiş tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Tələblər
- Ali təhsil (universiteti yeni bitirmiş namizədlər müraciət edə bilər);
- Təcrübə mütləq deyil, lakin tələbəlik dövründə könüllü fəaliyyətlər, layihə və təşkilati işlərdə təcrübə üstünlükdür;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Təşkilatçılıq və vaxtı səmərəli idarəetmə bacarığı;
- Komandada işləmək və eyni zamanda müstəqil qərar verə bilmək;
- Microsoft Office proqramlarından istifadə bacarığı;
- Daimi inkişaf etməyə və yeni biliklər öyrənməyə maraq.