Bakı,
Azərbaycan
22.10.2025 15:10
-
22.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Sabit aktivlərin qeydiyyatını saxlamaq, uzlaşdırmaq və ay-sonu hesabatlarını hazırlamaq; bütün alımlar, satışlar, transferlər və aktivlərin istifadədən çıxarılmaları düzgün qeyd olunmalıdır;
- Şirkət siyasəti və tətbiq olunan mühasibat standartlarına uyğun amortizasiya yazışmalarını hesablamaq və qeyd etmək;
- Sabit aktivlər, inventar və alt-anbar balanslarındakı fərqləri araşdırmaq və həll etmək; bütün yerlərdə dəqiq və vaxtında qeyd yeniləmələrini təmin etmək;
- Satınalma və anbar komandaları ilə koordinasiya edərək inventar qeydlərini yeniləmək və saxlamaq;
- Sabit aktivlər və inventara aid idarəetmə və audit hesabatlarını hazırlamaq və nəzərdən keçirmək; audit fəaliyyətlərini dəstəkləyən sənədləri təqdim etmək;
- Ay-sonu və il-sonu bağlanma proseslərinə kömək etmək, dəqiq aktiv və inventar məlumatlarını təmin etmək;
- Sabit aktivlər və inventara aid daxili nəzarət, şirkət siyasətləri və xarici tənzimləyici tələblərə uyğunluğu təmin etmək;
- Sabit aktivlər üçün sığorta prosedurlarını idarə etmək; sığorta təminatçıları ilə əlaqə saxlamaq, kifayət qədər sığortanı təmin etmək, iddiaları işləmək və sığorta sənədlərini saxlamaq;
- Layihə xərclərinin sabit aktiv hesablarına yığılmasını izləmək və layihələr tamamlandıqdan sonra həmin hesabları bağlamaq;
- Sabit aktivlər və inventara aid balans hesabatlarının dəstəkləyici sənədlərinin toplanmasını və təşkilini nəzarətdə saxlamaq;
- ERP sistemləri arasındakı inteqrasiyanın düzgünlüyünü yoxlamaq və təhlil etmək;
- Line Manager tərəfindən təyin edilmiş digər vəzifələri yerinə yetirmək;
- Aktiv və inventar idarəetmə proseslərini daha dəqiq və səmərəli etmək üçün daimi təkmilləşdirmələr aparmaq.
Tələblər
- Mühasibat, maliyyə və ya digər əlaqədar ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Ümumi kitab mühasibatı və ya oxşar sahədə ən azı 2 illik təcrübə;
- Orta səviyyədə ingilis dili bilikləri;
- Mühasibat standartları və tənzimləmələri üzrə dərin bilik;
- Mühasibat proqramları və proqram təminatı ilə tanışlıq;
- ACCA F3 tələb olunur; F7 üstünlükdür. Digər sertifikatlar üstünlükdür;
- Microsoft Office proqramlarından, xüsusilə Excel-də pivot cədvəllər, formulalar, qrafiklər üzrə bacarıq; Gold və COINS bilikləri üstünlükdür;
- Maliyyə hesabatları üzrə anlayış;
- Analitik və Araşdırma bacarıqları;
- Ünsiyyət bacarıqları;
- Davamlı olaraq gələn müddət sonu tələblərinə cavab vermək qabiliyyəti;
- Müxtəlif səviyyələrdə əməkdaşlarla həm müstəqil, həm də komanda şəklində işləmək bacarığı.