Bakı,
Azərbaycan
27/11/2025
-
27/12/2025
İş haqqında məlumat
- Şöbə rəhbərinin gündəlik fəaliyyətlərinə inzibati dəstək göstərmək;
- Məzunların işlə təmin olunması proseslərində tərəfdaş şirkətlərlə koordinasiyalı çalışmaq;
- İR sənədlərinin idarə olunması və məlumatların yenilənməsi;
- Vakansiyaların hazırlanması, paylaşımı və namizədlərlə ilkin əlaqə;
- Yeni əməkdaşların qarşılanması, qeydiyyat proseslərinin təşkili;
- Davamiyyət və məzuniyyətlə bağlı qeydiyyat işlərinin aparılması;
- Görüş və tədbirlərin texniki-təşkilati hissəsinə dəstək vermək;
- Rəhbərlik və digər şöbələrlə gündəlik koordinasiya aparmaq.
Təklif etdiyimiz imkanlar:
- Peşəkar və dəstəkləyici komanda mühiti;
- Müxtəlif və aktiv iş prosesi;
- Əməkhaqqı müsahibə əsasında müəyyən olunacaq;
- Peşəkar inkişaf və yüksəliş imkanları.
İş qrafik:
- Həftədə 6 gün;
- İstirahət günü: Çərşənbə axşamı;
- Həftəiçi: 11:00 – 20:00;
- Həftəsonu: 09:00 – 18:00.
Müraciət qaydası:
CV-nizi və qısa motivasiya məktubunuzu Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik. Mövzu hissəsində “HR Assistant” qeyd edin. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Tələblər
- İnsan resursları və ya inzibati sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Yüksək təşkilatçılıq və məsuliyyət hissi;
- Peşəkar yazışma və sənədləşmə bacarıqları;
- “Google Workspace” (“Docs”, “Sheets”, “Forms” və s.) ilə işləmək bacarığı;
- Diqqətli, çevik və məxfi məlumatlarla işləməyə etibarlı yanaşma.