Bakı,
Azərbaycan
11.09.2025 04:23
-
11.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Daxil olmuş vətəndaş müraciətlərinin ilkin təhlilinin aparılması, araşdırılması, onların cədvəl formasında toplanması və statistik hesabatların hazırlanması;
- Şöbənin icraatına daxil olan müraciətlərin cavablandırılmasının təmin edilməsi məqsədilə Azərpoçtun aidiyyəti struktur bölmələrindən zəruri sənədlərin, o cümlədən hesabatların, arayışların və materialların tələb edilməsi və təqdim olunması;
- Vətəndaş müraciətlərinin (sorğular, şikayətlər, təkliflər və s.) qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətlərdə cavablandırılması;
- Yarımillik və illik hesabatların hazırlanması zamanı müraciətlərin kateqoriyalar üzrə çeşidlənməsinin aparılması və təqdim olunması;
- Vətəndaş müraciətləri ilə bağlı daxil olmuş ərizə, şikayət və təkliflərin icrası ilə bağlı tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Verilmiş tapşırıqları müvafiq qaydada icra etmək, görülən işlər barədə şöbə müdirinə hesabat vermək;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun təqdimatların, statistik hesabatların və digər zəruri sənədlərin hazırlanması.
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı ş, Səbail r-nu, Ü.Hacıbəyli 72;
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
- Əmək haqqı müsahibə əsnasında.
Tələblər
- Ali təhsil (Hüquqi sahə üzrə təhsil üstünlükdür);
- İnsan resursları, kargüzarlıq və ya vətəndaş müraciətləri ilə iş sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi (dövlət orqanlarında təcrübə üstünlükdür);
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini və “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Qanunu yaxşı səviyyədə bilmək;
- Vətəndaş müraciətlərinin baxılması və cavablandırılması ilə bağlı normativ hüquqi tələbləri bilmək;
- Azərbaycan dilində (səlis) yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, rəsmi yazışma üslubunda peşəkar səviyyə;
- MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək.