Bakı,
Azərbaycan
16.10.2025 05:42
-
16.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin HR siyasətini və strategiyasını həyata keçirmək;
- İşçi heyətinin seçilməsi, müsahibələrin təşkili və yeni əməkdaşların adaptasiya prosesinin idarə edilməsi;
- Əmək müqavilələrinin, əlavə razılaşmaların və digər kadr sənədlərinin hazırlanması və nəzarəti;
- İşçilərin şəxsi işlərinin düzgün aparılması və sənəd dövriyyəsinin idarə olunması;
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq kadr uçotunun aparılması;
- İşçi ehtiyaclarının müəyyən olunması və vakansiyaların idarə edilməsi;
- İşçi motivasiyası, iş mühiti və korporativ mədəniyyətin inkişaf etdirilməsi üzrə tədbirlərin təşkili;
- HR hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Təlim və inkişaf proqramlarının hazırlanması və icrasında iştirak
Şərtlər
- İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi (09:00 – 18:00);
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən ediləcək;
- Rəsmi əmək müqaviləsi ilə rəsmiləşdirmə.
Tələblər
- Təhsil : Ali;
- İş təcrübəsi : 3 ildən 5 ilə qədər;
- Yaş : 30 - 45;
- Ali təhsil (İnsan Resursları, Biznesin idarə olunması, Hüquq və ya əlaqəli sahələr üzrə);
- HR sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi üzrə yaxşı biliklər;
- İşə qəbul, motivasiya, işçi inkişafı və performans qiymətləndirilməsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- MS Office proqramlarını sərbəst istifadə bacarığı;
- Güclü ünsiyyət və təşkilatçılıq qabiliyyəti, analitik düşünmə bacarığı;
- Komanda ilə işləmək və insanlarla effektiv əlaqə qurmaq bacarığı.