Bakı,
Azərbaycan
04/12/2025
-
11/12/2025
İş haqqında məlumat
Əmək Münasibətlərinin Sənədləşdirilməsi:
- İşə qəbul, vəzifə dəyişikliyi, əmək müqaviləsinə xitam verilməsi (işdən çıxarış) üzrə bütün sənədləşmə prosedurlarını tam və vaxtında aparmaq.
- "ƏMAS" (Əmək Müqaviləsi Bildirişləri üzrə Elektron Xidmətlər Sistemi) portalında müvafiq məlumatların dəqiqliyini və vaxtında işlənilməsini təmin etmək.
Mühasibatlıq/Əməliyyat Dəstəyi:
- Əmək haqqının hesablanması üçün zəruri olan iş vaxtı tabellərinin (tabel uçotu) dəqiqliklə hazırlanması, yoxlanılması və mühasibatlığa təqdim edilməsi.
- İşçilərin ezamiyyə və məzuniyyət prosedurlarının tam idarə olunması.
Kadr Uçotu və Qeydiyyat:
- İşçilərin illik məzuniyyət qrafiklərinin hazırlanması, məzuniyyət əmrlərinin rəsmiləşdirilməsi və məzuniyyətdən istifadə uçotunun aparılması.
- Şəxsi işlərin, əmrlərin və digər kadr sənədlərinin qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsi və saxlanılması.
Qanunvericiliyə Uyğunluq:
- Əmək Qanunvericiliyindəki dəyişiklikləri yaxından izləmək və şirkət daxili prosedurların və sənədləşmənin bu dəyişikliklərə uyğunlaşdırılmasını təmin etmək.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5/7 (09:00-18:00)
- Ünvan: AGA Business Center
- Əmək haqqı: müsahibə əsnasında təyin olunacaq
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil (İnsan Resursları, Hüquq, İqtisadiyyat, və ya İdarəetmə sahəsində olması arzuolunandır).
- Təcrübə: Əməliyyatlar/kadr uçotu üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi.
Bilik:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini və müvafiq qanunvericiliyi mükəmməl bilmək (Əsas Şərt).
- ƏMAS sistemində sərbəst işləmə bacarığı.
- Məzuniyyət, ezamiyyə və əmək haqqı tabeli prosedurlarını praktikada sərbəst aparmaq.
Bacarıqlar:
- Yüksək dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə.
- Sistemli və ardıcıl işləmə qabiliyyəti.
- MS Office proqramlarında (xüsusən Excel) yüksək səviyyədə işləmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini "CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.