Bakı,
Azərbaycan
26.08.2025 11:17
-
26.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Əmək qanunvericiliyinə və təlimatlara əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən çıxarılması, bir vəzifədən başqasına keçirilməsi və bu kimi digər rəsmiləşmə işlərinin aparılması;
- Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun bütün əmrlərin hazırlanması
- İR resurslarının idarə edilməsində AR-nın əmək qanunları və qaydalarına riayət olunmasını təmin etmək;
- Əmək haqqı tabellərinin hazırlanması;
- Əmək məzuniyyəti qrafikinin tərtib edilməsi və ezamiyyət qrafikin tərtibatının və icrasının izlənilməsi;
- Vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
- Yeni işçilər üçün işə qəbul prosesinə nəzarət etmək;
- İşçilərin gündəlik davamiyyətinin nəzarəti və davamiyyətdə olan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
- İşçilərin şikayətlərini, münaqişələrini və intizam məsələlərini şirkət siyasətlərinə və qanuni tələblərə uyğun olaraq həll etmək;
- Arayış, xasiyyətnamə və digər sənədlərin hazırlanması;
- İşçilərin davamiyyətinə və iş qrafiklərinə nəzarət edilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
- Daxili nizam-intizama nəzarət edilməsi;
- Kadrların ştat cədvəlinə əsasən düzgün yerləşdirilməsi:
- İR şöbəsinə aid prosedurların, formaların hazırlanması və dəyişiklik edilməsi və s;
- Birbaşa rəhbərinin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
- İş qrafiki: 6 günlük ;
- İş saatı: 08:00-17:00;
- Nahar: Şirkət tərəfindən təmin edilir;
- Əmək haqqi: Müsahibə zamanı təyin ediləcək;
- Yaxın ərazidə yaşayanlara üstünlük veriləcək.
Tələblərə uyğun olan namizədlər CV ni [email protected] və ya [email protected] ünvanına (mövzu yerinə “İnsan resursları üzrə rəhbər” qeyd edib) göndərsinlər.
- Ünvan : Qaradağ rayonu, Sahil qəsəbəsi.
- Müraciət etmək üçün: [email protected]
Tələblər
- Təhsil: Ali;
- Yalnız xanım namizədlər;
- Yaş Həddi: 25-40;
- İR sahəsində minimum 3-4 illik iş təcrübəsi;
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli;
- Yüksək ünsiyyət, qarşılıqlı əlaqə və problemləri həll etmək bacarığı;
- Analiz etmə və operativ işləmə bacarığına malik olmalı;
- MS Office (Outlook, MS Word, Excel) proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır.