Bakı,
Azərbaycan
10.06.2025 15:49
-
10.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan müraciətlərin qəbul olunması, qeydiyyatının aparılması, müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi və ya müraciət sahibinə cavabların təqdim edilməsi;
- Müştəri şikayətlərinin araşdırılması prosesinin mərhələli şəkildə izlənilməsi, nəticələrin təhlil olunaraq vaxtında şikayətçiyə geri bildirişin verilməsi;
- Qeydiyyat sənədlərin sistemli şəkildə arxivləşdirilməsi və müvafiq qaydalara uyğun olaraq dəyişikliklərin icra edilməsi və nəzarətdə saxlanılması;
- Qeydiyyat sənədlərin statusuna nəzarət olunması, müddətlərin və dəyişikliklərin vaxtında izlənilməsi və əlaqədar şəxslərə məlumat verilməsi;
- İş saatı: 5/7 ( part time).
Tələblər
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
- Ofis texnikası ilə işləmək bacarığı;
- MS Office proqramları üzrə biliklər;
- Tələbələr müraciət edə bilər.