Bakı,
Azərbaycan
30.07.2025 22:58
-
30.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İri müştərlərlə müntəzəm surətdə əlaqələrin saxlanması , məlumatların toplanması və hesabat verilməsi;
- Məhsullar və xidmətlərin səviyyəsi barədə müntəzəm surətdə rəylərin toplanması;
- İri müştərilərə NORM-un əsas hədəfləri, yeni məhsullarla bağlı məlumatların verilməsi və həll yollarının bildirilməsi;
- Korporativ iri müştərilərin biznes fəaliyyətinin monitorinqi;
- İri Müştəri kreditlərinin risklərinin monitorinqi və məlumatların əldə edilməsi;
- İri Müştərilərlə müqavilələrin monitorinqi;
- Korporativ bazarın monitorinqi və yeni korporativ İri müştərilərin cəlb edilməsi;
- İri müştərilərin diversifikasiyası vasitəsilə risklərin aradan qaldırılması;
- Yeni İri müştərilərin cəlb edilməsi;
- İri müştərilərə yeni məhsulların və həll yollarının təqdim edilməsi;
- API SPEC Q1, ISO 9001, 14001, 45001 və 50001 standartlarına uyğun sənədlərin tətbiqi;
- Fövqaladə vəziyyətlərdə (yanğın, zəlzələ, sel, güclü külək və s.) təxliyyə planına uyğun hərəkət etmək;
- Könüllü tibbi siğorta;
- Nəqliyyat;
- Şəxsi və peşəkar inkişaf imkanları;
- İşçi rifahını dəstəkləyən, inklüziv iş mədəniyyəti;
- Digər imtiyazlar.
Tələblər
- İqtisadiyyat, Menecment və ya Marketinq üzrə ali təhsil;
- Satış və ya iri müştəri idarəetməsi sahəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
- İngilis dili biliyi və MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Sement və beton istehsalı üzrə texniki biliklər;
- Korporativ satış prosesləri, müqavilə idarəetməsi və kredit risklərinin idarə olunması sahəsində biliklər ;
- Müştəri əlaqələrinin effektiv idarəedilməsi (səhmdarlar və əsas müştərilərlə əlaqələrin inkişafı, müştəri məmnuniyyətinin davamlı monitorinqi);
- Analitik düşüncə və yüksək təqdimat bacarığı;
- Əsas məliyyə göstəriciləri və əmsalları barədə dərin biliklər;
- Sənaye standartları haqqında məlumatlılıq;
- Müştəriyönümlülük;
- Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma;
- Bütövlük;
- Yenilikçilik.