Bakı,
Azərbaycan
20.02.25
-
21.03.25
İş haqqında məlumat
- Müqavilələr, ödəniş aktları, İT inventarının təmir protokolları və satınalma tarixçəsi daxil olmaqla bütün sənədlərin idarə olunması;
- Hüquq və maliyyə departamentləri arasında əlaqələndirici rolun yerinə yetirilməsi: müqavilələrin imzalanması, detalları dəqiqləşdirmək və hər iki tərəfdə bloklar olduqda məsələni həll etmək üçün layihə menecerinə eskalasiya etmək;
- Daxili istifadə üçün sorğuların hazırlanması və yayılması: şöbə daxilində məlumatların toplanmasını təmin etmək məqsədilə sorğu formalarının hazırlanması;
- Onboarding prosesinin idarə edilməsi: yeni namizədlərin məlumatlarını layihə menecerinə ötürərək onların işə daxil edilməsini təmin etmək;
- Departamentlər (Admin, HR) və holdinq daxilindəki digər şirkətlər arasında İT məsələləri üzrə əlaqələndirici rolun yerinə yetirilməsi: sorğular əsasında layihə menecerinə eskalasiya etmək;
- Layihə meneceri ilə əməkdaşlıq çərçivəsində İT şöbəsi daxilində təcrübə mübadiləsi platformasının işə salınması: əməkdaşların bilik və təcrübə mübadiləsi aparmalarını təmin etmək;
- Sistem administratorları ilə əməkdaşlıqda İT avadanlığının vəziyyətinə nəzarət, qeydiyyatın aparılması və avadanlığın təmiri və ya dəyişdirilməsi təşkil etmək;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq;
- İş rejimi: 5/2;
- İş yeri : Üzeyir Hacıbəyli 57 (Azinko binası).
Tələblər
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi intermediate;
- Microsoft Excel, Word, Power Point proqramını yüksək səviyyədə bilmək;
- Ali təhsil;
- Tapşırıqları vaxtında yerinə yetirməsi;
- Diqqətcil, məsuliyyətli və operativ olması.
İT inzibatçı
Maliyyə xidmətləri
Elanın müddəti bitmişdir