Bakı,
Azərbaycan
29.09.2025 03:26
-
29.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İstifadəçilərin texniki müraciətlərini qəbul etmək və ilkin dəstək göstərmək;
- Kompüter, printer, şəbəkə və digər ofis avadanlıqları ilə bağlı texniki problemlərin həlli;
- Müraciətləri qeydiyyata almaq və izləmək.
Müraciət üçün CV-lərinizi Subject hissəsində HelpDesk qeyd etməklə qeyd olunan email ünvanına göndərə bilərsiniz.
Tələblər
- İT sahəsində baza bilikləri (Windows, MS Office və s.);
- Kompüter və şəbəkə ilə bağlı sadə problemləri aradan qaldırma bacarığı;
- Azərbaycan dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı (rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür);
- Minimum 1il təcrübə.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Mehriban, ünsiyyətcil;
- Məsuliyyətli və operativ işləmək bacarığı;
- Komandada işləmə və kollektivlə əməkdaşlıq bacarığı.
Üstünlük verilir:
- İT üzrə təhsil və ya kursların olması.