Bakı,
Azərbaycan
22.05.25
-
22.06.25
İş haqqında məlumat
- İstifadəçi müraciətlərinin qəbulu və qeydiyyatı;
- Telefon, e-poçt, ya da tiket sistemi vasitəsilə gələn müraciətləri qəbul etmək;
- Müraciəti qeydiyyata almaq və ilk diaqnostikanı aparmaq;
- Problemlərin ilkin diaqnostikası və həlli;
- Sadə texniki problemləri yerində və ya uzaqdan (remote) aradan qaldırmaq;
- İstifadəçi hesablarının idarə edilməsi;
- Yeni istifadəçi hesablarının yaradılması, şifrələrin sıfırlanması, giriş hüquqlarının verilməsi və s;
- İT avadanlıqlarının ilkin quraşdırılması və texniki dəstəyi;
- Kompüter, noutbuk, printer, skaner və digər avadanlıqların istifadəyə hazır vəziyyətə gətirilməsi;
- Windows, macOS, printer, e-poçt və digər proqram təminatları ilə bağlı dəstək göstərmək;
- Microsoft 365 və Microsoft Azure üzrə ilkin biliklər (Active Directory,Dhcp, Dns və.s);
- Müraciətlərin eskalasiyası (yönləndirilməsi);
- Əgər problemi özü həll edə bilmirsə, onu aidiyyəti üzrə (məsələn, 2-ci səviyyə dəstək və ya sistem administratoruna) yönləndirmək;
- İstifadəçi hesablarının idarə edilməsi;
- Yeni istifadəçi hesablarının yaradılması, şifrələrin sıfırlanması, giriş hüquqlarının verilməsi və s;
- İT avadanlıqlarının ilkin quraşdırılması və texniki dəstəyi;
- Kompüter, noutbuk, printer, skaner və digər avadanlıqların istifadəyə hazır vəziyyətə gətirilməsi;
- Rəhbərin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
- İnformasiya texnologiyaları sahəsində peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı;
- Karyera irəliləyişlərində yaradılan imkanlar;
- Təlimlərdə iştirak;
- Korporativ nömrə,danışıq limiti;
- Konüllü tibbi sığorta ilə təmin edilmə (3 ay sonra);
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- 5 günlük iş qrafiki / İş saatı 09:00-18:00-dək;
- Nahar fasiləsi 13:00-dan-14:00-dək;
- Metroya yaxın məsafədən şirkətin servis xidməti fəaliyyət göstərir;
- Ünvan: Polad Həşimov küçəsi, Saray qəsəbəsi, Yeni yol “AVICOM” MMC.
Tələblər
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Yaş həddi: 23-33;
- PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, ingilis dili orta səviyyədə (texniki sənədləri anlamaq) rus dili arzu olunandır;
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
- Windows əməliyyat sistemlərinin quraşdırılması və sazlanması üzrə təcrübə;
- TCP / IP, DHCP və DNS protokolu;
- E-poçtun quraşdırılması və konfiqurasiyası;
- Kompüterin diaqnostikası və gündəlik problemlərin həlli;
- İT ixtisası üzrə sertifikatlar arzuolunandırTəqdim, təhlil etmə bacarığı;
- Məntiqli düşünmə, problemləri araşdırma, məsuliyyətli, komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məxfilik prinsiplərinin qorunması.