Bakı,
Azərbaycan
14.08.2025 04:51
-
14.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Mühəndislik işləri üçün dizayn, dizayn araşdırmaları və texniki-iqtisadi əsaslandırmaların hazırlanması və təsdiqi;
- Kapital layihələr üçün xərc smetalarının, iş cədvəllərinin və layihə planlarının hazırlanması və icra prosesinə nəzarət;
- Əlaqəli layihələr üzrə texniki əlaqə nöqtəsi funksiyasını yerinə yetirmək və aidiyyəti tərəflərlə koordinasiya aparmaq;
- Tikinti və mühəndislik xidmətləri üçün daxil olan təkliflərin və qiymətlərin texniki və maliyyə baxımından qiymətləndirilməsi;
- Layihələrin əhatə dairəsi və cədvəlinin müəyyənləşdirilməsi üçün podratçılar, müştəri nümayəndələri və rəhbərliklə birlikdə texniki detalların və logistikanın qiymətləndirilməsi;
- Sahə mərhələsində kapital layihələrin icrasına, texniki tələblərə, təhlükəsizlik və keyfiyyət standartlarına uyğunluğa nəzarət etmək;
- Sahə işlərinin qrafikə uyğun icrasını izləmək, podratçı fəaliyyətlərini koordinasiya etmək və texniki problemlərin həllini təmin etmək;
- Müxtəlif şöbələrdən daxil olan bütün kapital xərclər ilə bağlı məlumatların konsolidasiya edilməsi, dəqiqliyinin yoxlanılması və hesabatların hazırlanması;
- Kapital xərclərlə bağlı daxili nəzarət və maliyyə hesabatı tələblərinə uyğunluğun təmin edilməsi;
- Kapital xərclər büdcəsinin düzgün və vaxtında qurulması və proqnozlaşdırılması üçün şöbə rəhbərləri və büdcə sahibləri ilə koordinasiya;
- Kapital xərclərin səmərəli və effektiv idarə olunması üçün siyasət, prosedur və nəzarət mexanizmlərinin işlənməsinə dəstək göstərmək;
- İdarəetmə üçün kapital xərclərlə bağlı analitik hesabatların (fərqlərin və tendensiyaların təhlili daxil olmaqla) hazırlanması;
- Kapital xərclərin düzgün qeydiyyatının və izlənilməsinin təmin olunması üçün mühasibatlıq və maliyyə komandaları ilə əməkdaşlıq;
- Pul vəsaitlərinin hərəkəti, balans və mənfəət-zərər hesabatları daxil olmaqla maliyyə hesabatlarının hazırlanmasına dəstək;
- Təchizatçılar və daxili şöbələrlə kapital xərclər üzrə hesab-fakturaların və xərclərin nəzərdən keçirilməsi və uyğunlaşdırılması;
- Kapital xərclərin idarə olunması üzrə proseslərin təkmilləşdirilməsini müəyyən etmək və həyata keçirmək;
- CAPEX görüşlərində iclas protokollarının və MOM (Minutes of Meeting) sənədlərinin hazırlanması;
- API SPEC Q1, ISO 9001, 14001, 45001 və 50001 standartlarına uyğun sənədlərin tətbiqi;
- Yanğın, zəlzələ, sel, güclü külək və digər fövqəladə vəziyyətlər zamanı təxliyyə planına uyğun hərəkət etmək;
- Təhlükəsizlik prosedurlarının davamlı olaraq yenilənməsi və işçilərin maarifləndirilməsi üçün təlimlərdə iştirak və təşkilatçılıq.
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, Ümid qəsəbəsi, Salyan şossesi, Səngərqaya-1 yolu, 7-ci km.
Biz nə təklif edirik:
- Könüllü tibbi sığorta;
- Servis avtobusu;
- Şəxsi və peşəkar inkişaf imkanları;
- İşçi rifahını dəstəkləyən, inklüziv iş mədəniyyəti;
- İşçi mükafatlandırma proqramları və timbildinq fəaliyyətləri;
- Digər imtiyazlar.
CV-ni müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində yerləşən elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Tələblər
- İnşaat sahəsində Ali bakalavr təhsili;
- Müvafiq sahədə 3 ildən çox iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə ingilis dili biliyi;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
Tələb olunan kompetensiyalar:
- Müştəriyönümlülük;
- Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma;
- Bütövlük;
- Yenilikçilik.