Bakı,
Azərbaycan
29.09.2025 10:54
-
29.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Çap və poliqrafiya xidmətlərinin satış planlarının və strategiyalarının hazırlanması;
- Rəqiblərin bazardakı fəaliyyətinin araşdırılması və uyğun satış strategiyalarının hazırlanması;
- Satış və marketinq fəaliyyətlərinin koordinasiyasının təşkili;
- Müştərilərlə görüşlərin təşkili və müvafiq müştəri bazasının yaradılması;
- Cari müştəri portfelinin idarə olunması və münasibətlərin qorunması;
- Telefon zəngləri və sosial media üzərindən qəbul edilən sorğuların peşəkar şəkildə operativ cavablandırılması;
- Sosial media, telefon və fərdi görüşlər yolu ilə müştərilərlə əlaqə saxlanılması, məhsul və xidmətlərin təqdimatı və satışı;
- Satış prosesinin bütün mərhələlərinin izlənilməsi və tamamlanmasına peşəkar nəzarət;
- Şirkətlərlə qarşılıqlı əməkdaşlıq əlaqələrinin təşkili və davamlı inkişaf etdirilməsi;
- Müştəri məmnuniyyətinin artırılması üçün strategiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
- Satış göstəricilərinə dair hesabatların tərtib edilməsi və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Fəaliyyətlərin effektivliyinin və səmərəliliyinin davamlı şəkildə təhlil edilməsi;
- Satış prosesinə aid rəqəmsal göstəricilərin sistemləşdirilməsi və təhlili;
- Çap bazarının izlənilməsi, müştəri tələbləri və rəqabət mühiti barədə məlumatların toplanması.
İş haqqında:
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
- Faiz (bonus) sistemi: Daxil olan hər bir müraciət satışından 5 % və kənardan cəlb olunan satışdan 10%;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun işə qəbul;
- 6 günlük iş qrafiki.
Tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini “Korporativ Satış Meneceri” başlığı ilə Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Çap və poliqrafiya sahəsində satış təcrübəsi mütləqdir;
- Effektiv ünsiyyət qurmaq və yüksək səviyyədə təqdimatlar etmək bacarığı;
- Rəqəmsal marketinq alətləri və satış analitikası üzrə bilik və təcrübə;
- Analitik düşüncə tərzi və yaranan problemlərin operativ şəkildə həlli bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Müştəri məmnuniyyətinin qorunması və artırılması bacarığı;
- Satış məqsədlərinə nail olmaq üçün planlı və strateji yanaşma bacarığı;
- Rus və İngilis dillərini bilməsi üstünlükdür;
- Yaş həddi: 23–40.