Bakı,
Azərbaycan
07.08.2025 12:23
-
07.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Müəyyən edilmiş büdcə, plan, keyfiyyət standartları və müştəri tələblərinə görə layihənin idarə edilməsi;
- Layihə üzrə şirkəti təmsil etmə, o cümlədən müştəri, məsləhətçi, subpodrat və dövlət ilə olan rəsmi və qeyri rəsmi münasibətlərin tənzimlənməsini;
- Layihə üçün lazımi işçi qüvvəsi, avadanlıq və materialların müəyyən edilməsi;
- Heyətin vəzifə bölgüsü və komandanın idarə edilməsi;
- Sahədə yerinə yetirilmiş tikinti işləri üzrə hazırlanmış Forma-2 sənədlərinin və digər texniki sənədlərin təsdiq edilməsinin təmin edilməsi;
- Tikintidə təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmasının təmin edilməsi;
- Layihənin gedişatı və xərclərlə ilə bağlı periyodik hesabatların hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə hazırlamaq və saxlamaq.
İş barədə məlumat:
- Layihə ünvanı: Bakı şəhəri;
- Əmək haqqı: 5000+ azn/NET.
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına “Layihə rəhbəri” adını qeyd edərək [email protected] ünvanına CV-ni göndərməkləri xahiş olunur.
Tələblər
- Mühəndislik ixtisası üzrə ali təhsil;
- Tikinti layihələrinin idarəedilməsi sahəsində azı 10 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili-səlis,İngilis və Rus dili-arzuolunandır;
- Kompüter bacarıqları: MS Office, Autocad;
- Tikinti normalarına və layihə idarəedilməsinə dair biliklər;
- PMP və ya digər oxşar sertifikatların olması arzuolunandır;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı.