Bakı,
Azərbaycan
20.05.25
-
20.06.25
İş haqqında məlumat
- Maddi və əsas vəsaitlərin uçotunu aparmaq və sistemə düzgün daxil etmək;
- Yeni alınmış vəsaitlərin amortizasiya və istismar müddətlərini müəyyənləşdirmək;
- Alış sənədlərini müqavilə və sifariş blanklarına uyğun olaraq yoxlamaq və təsdiqləmək;
- Həftəlik ödəniş planlarını hazırlamaq, tədarükçü və podratçılar üzrə ödəniş prosesini izləmək;
- Təhtəl şəxslərə vəsait ayırmaq, təhtəl kassalara nəzarət etmək və üzləşmələri aparmaq;
- Tikinti və təmir layihələri üzrə smeta sənədlərini və forma 2-ləri yoxlamaq;
- Filial sayımı sonrası artıq və əskik gəlmələri sistemə işləmək və təhlil etmək;
- Aylıq silinmələri, qalıq dəyərləri və faktiki alışları təhlil edərək hesabatlar hazırlamaq;
- İş fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların vaxtında hazırlanmasını və rəhbərliyə təqdim edilməsini təmin etmək.
Tələblər
- Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibatlıq və ya İqtisadiyyat üzrə);
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında, xüsusilə Excel proqramında yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı;
- MS Excel və Tiger ERP proqramında sərbəst işləmək bacarığı;
- Logo Tiger ERP proqramı üzrə biliklər (üstünlükdür);
- Analitik düşüncə və detallara diqqət;
- Məsuliyyətli, dəqiq və təşəbbüskar olmaq.